لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

استیم لینک از این پس امکان تنظیم دکمه‌های کنترلرهای MFI را دارد

استیم لینک از این پس امکان تنظیم دکمه‌های کنترلرهای MFI را دارد

استیم لینک چند ماهی است که در اپ استور آماده عرضه شده است و حالا کاربران می‌توانند به صورت ریموت بازی‌های نصب شده در کامپیوترهای شخصی را در دستگاه‌های همراه مبتنی بر آی او اس و آیپد او اس اجرا کنند. آپدیت جدید این اپلیکیشن امکان تنظیم دکمه‌های کنترلرهای MFI را به کاربران ارائه می‌دهد.

اپل در توسعه آی او اس 13 و آیپد او اس به کاربران امکان دسترسی و اتصال به کنترلرهای پلی استیشن 4 و ایکس باکس لایو را به کاربران ارائه داده است. با این حال سرویس استیم به صورت مجزا اقدام به ارائه قابلیتی مشابه به کاربران کرده است. تا پیش از این بسیاری از کنترلرهای دارای استاندارد MFI ارائه شده در بازار برای اجرای بازی‌ها در آیفون‌ها و آیپدها مناسب بودند که کاربران می‌توانستند از طریق اپلیکیشن استیم لینک بازی‌های مختلف را به صورت ریموت در دستگاه‌های همراه خود اجرا کنند.

استیم به تازگی آپدیت جدید اپلیکیشن استیم لینک را به کاربران ارائه داده که از طریق آن کاربران می‌توانند دکمه‌های کنترلرهای بازی دارای استاندارد MFI‌ را به صورت ویژه تغییر و تنظیم کنند. بر این اساس استیم لینک از این پس با استفاده از کنترلرهای تائید شده شرکت اپل می‌تواند امکان دسترسی به بازی‌های مختلف را به کاربران ارائه دهد.

گفتنی است که کاربران برای اجرای بازی‌های استیم به صورت ریموت باید حتماً از کنترلرهای دارای استاندارد و مجوز MFI استفاده کنند؛ چرا که دسته‌های متفرقه و تائید نشده از طرف اپل امکان کارکرد در اپلیکیشن‌ها و بازی‌های ارائه شده در اپ استور را ندارند.

این به روز رسانی از همین حالا در اپ استور آماده عرضه شده و کاربرانی که از طریق گیفت کارت اقدام به تهیه و خرید اشتراک استیم کرده‌اند می‌توانند از این سرویس برای اجرای بازی‌ها به صورت ریموت در آیفون، آیپد و اپل تی وی استفاده کنند. لازم به ذکر است که این اپلیکیشن برای اتصال ریموت به بازی‌ها در شبکه‌های داخلی و خارجی مبتنی بر اینترنت قابل استفاده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420