لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ویدیوی تبلیغاتی سریال For All Mankind اپل تی وی پلاس برای گرامیداشت سالروز مأموریت آپولو 11

ویدیوی تبلیغاتی سریال For All Mankind اپل تی وی پلاس برای گرامیداشت سالروز مأموریت آپولو 11

 شرکت اپل در گرامیداشت پنجاهمین سالروز مأموریت آپولو 11 اقدام به انتشار یک ویدیوی تبلیغاتی از نمایش تلویزیونی For All Mankind در حساب رسمی اپل تی وی در یوتیوب کرده است.

For All Mankind (به معنای: برای تمامی انسان‌ها) یکی از نمایش‌های تلویزیونی انحصاری شرکت اپل است که قرار است از طریق سرویس دیجیتالی اپل تی وی پلاس در اختیار کاربران قرار بگیرد. این نمایش تلویزیونی قرار است به مسابقه فضایی آمریکا و شوروی در دهه‌های پایانی قرن بیستم بپردازد و داستان قدم گذاشتن انسان روی ماه را توضیح دهد. این سریال همچنین قرار است در مورد فعالیت‌های سازمان فضایی آمریکا در زمینه ارسال انسان به سیارات دیگر نظیر مریخ نیز مسائلی را بیان کند.

سریال برای تمامی انسان‌ها یکی از اولین محتوای دیجیتالی شرکت اپل برای سرویس اپل تی وی پلاس به حساب میاید و به همین دلیل شرکت اپل روی معرفی و پخش آن سرمایه گذاری ویژه‌ای کرده است. Zack Van Amburg یکی از تهیه کنندگان این سریال علمی به حساب میاید که در سال 2017 همکاری خود را با سونی قطع کرد و به استخدام شرکت اپل درآمد.

وی اعلام کرده که سریال برای تمامی انسان‌ها قرار است به عنوان یک مجموعه تلویزیونی خاص و منحصر به فرد برای علاقه‌مندان به داستان‌های علمی تخیلی و فضایی آماده عرضه شود و در آینده نزدیک از طریق اپل تی وی پلاس قابل دریافت و مشاهده خواهد بود.

شرکت اپل از سال 2017 فرایند توسعه محتوای دیجیتالی و ویدیویی انحصاری خود را آغاز کرد و از مارس 2018 سرویس اپل تی وی پلاس را به صورت عمومی آماده معرفی و عرضه به تمامی کاربران کرد. این سرویس قرار است در ازای خرید اشتراک ماهانه و ویژه به کاربران امکان تماشای محتوای ویدیویی مختلف را بدهد که از آن طریق می‌توانند به جدیدترین و به‌روزترین سریال‌ها و فیلم‌ها دسترسی داشته باشند. 

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420