لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مقایسه بازدهی اس اس دی مک بوک ایر 2019 نسبت به مدل‌های قبلی

مقایسه بازدهی اس اس دی مک بوک ایر 2019 نسبت به مدل‌های قبلی

یکی از مهم‌ترین تغییراتی که شرکت اپل در توسعه و عرضه مک بوک ایر 2019 اعمال کرده، به ذخیره سازی اس اس دی این سری از محصولات باز می‌گردد. اپل در سال جاری اس اس دی مک بوک ایر 2019 را با قطعات متفاوتی آماده عرضه کرده که از لحاظ بازدهی نسبت به محصول سال گذشته متفاوت است.

بررسی‌های اخیر وب سایت تحلیلی سخت افزار Consomac حاکی از آن است که شرکت اپل در طراحی مک بوک ایر 2019 از ذخیره سازی اس اس دی با سرعت کمتر نسبت به سال گذشته استفاده کرده است. اپل به دلیل تلاش برای کوچک‌تر کردن حجم برد مداری به کار رفته در بدنه دستگاه‌های خود تلاش کرده تا از گونه‌ای متفاوت از ذخیره سازی و قطعات داخلی استفاده کند و به جای آن حجم باتری را در دستگاه‌های جدید افزایش دهد.

کاهش هر چه بیشتر برد مداری در مک بوک‌های جدید اپل باعث شده تا اپل مجبور به استفاده از گونه‌ای متفاوت از اس اس دی شود که از لحاظ سرعت انتقال اطلاعات تا 35 درصد نسبت به نسل‌های قبلی این محصولات سرعت کمتری دارد.

در تست‌های انجام شده، اس اس دی مک بوک ایر 2018 با سایز 256 گیگابایت سرعت رایت داده تا 1 گیگابایت بر ثانیه را دارد و سرعت خواندن آن به 1.3 گیگابایت در ثانیه می‌رسد. این در حالی است که اس اس دی مک بوک ایر 2019 سرعت رایت معادل 920 مگابایت بر ثانیه دارد و سرعت خواندن آن افزایش یافتهو به 2 گیگابایت بر ثانیه رسیده است.

افزایش سرعت خواندن در کنار کاهش سرعت رایت باعث می‌شود تا سرعت بالا آمدن مک بوک ایر 2019 نسبت به مدل سال گذشته افزایش قابل توجهی داشته باشد با این حال کاهش سرعت رایت در اجرای برخی از نرم افزارهای حرفه‌ای مربوط به ویرایش فایل‌ها اختلالی نسبی ایجاد کرده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373