لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

موسیقی متن واچ داگز لجیون با انتخاب کاربران مشخص میشود

موسیقی متن واچ داگز لجیون با انتخاب کاربران مشخص میشود

شرکت یوبی سافت تصمیم دارد تا موسیقی متن واچ داگز لجیون را بر اساس رای گیری و پیشنهاد کاربران و طرفداران تعیین کند.

یوبی سافت در بیاینیه ای که به تازگی منتشر کرده، ضمن تاکیید بر تلاش این شرکت برای ارائه بازی ها بر اساس سلیفه کاربران، از آنها درخواست کرده تا موسیقی های متن مناسب برای این بازی را انتخاب کرده و برای این شرکت ارسال کنند.

یوبی سافت برای توسعه و ساخت بازی واچ داگز لجیون با شرکت HitRecord همکاری کرده است تا از آن طریق به جامعه کاربران علاقه مند به موسیقی و بازی های ویدیویی دسترسی داشته باشد و بتواند موسیقی های مورد نیاز برای این بازی را انتخاب و آماده قرار دادن در آن کند.

این شرکت درخواست کرده تا آهنگ ساز ها و افراد حرفه ای موسیقی های اختصاصی برای این بازی را بسازند و امتیاز مربوط به این موسیقی ها را برای سازندگان و توسعه دهندگان این شرکت بفروشند.

واچ داگز لجیون قرار است به عنوان قسمت جدید سری بازی های واچ داگز آماده عرضه به بازار شود. این بازی قرار است در ماه مارس 2020 میلادی آماده عرضه به عموم کاربران میشود و یوبی سافت اعلام کرده که تا پایان ژانویه 2020 امتیاز موسیقی های متن مربوط به آن را خریداری خواهد کرد.

گفتنی است که این اولین باری نیست که یوبی سافت از جامعه های کاربری و افراد حرفه ای خارج از شرکت خود درخواست میکند تا فرایند توسعه برخی از بازی ها را بر عهده بگیرند. یوبی سافت از نمایشگاه E3 2018 تا به امروز در بسیاری از موارد برای توسعه بازی ها با افراد متفرقه همکاری کرده بود.

شرکت یوبی سافت تصمیم دارد تا سرمایه گذاری ویژه ای روی توسعه و عرضه بازی جدید واچ داگز لجیون کند و از آن طریق کاربران بیشتری را برای خرید و اجرای آن جلب کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420