لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ایکس باکس مینی در برابر نینتندو سوئیچ لایت | کدامیک موفقتر خواهند بود؟

ایکس باکس مینی در برابر نینتندو سوئیچ لایت | کدامیک موفقتر خواهند بود؟

 کمتر از یک هفته از انتشار اطلاعات مربوط به کنسول جدید نینتندو سوئیچ لایت می‌گذرد و حالا برخی از تحلیلگران بر این باور هستند که هدف اصلی مایکروسافت برای توسعه و عرضه ایکس باکس مینی در پروژه اسکارلت رقابت با کنسول ارزان قیمت نینتندو است.

مایکروسافت تصمیم دارد تا با استفاده از سیستم پردازش ابری در بازی‌ها کنسول ویژه‌ای را آماده عرضه به بازار کند که از لحاظ کارایی و کیفیت نسبت به کنسول ایکس باکس وان تفاوت زیادی ندارد. بازدهی سخت افزاری کنسول ایکس باکس مینی نسبت به ایکس باکس وان و دیگر کنسول‌های حرفه‌ای موجود در بازار کمتر است؛ با این حال این دستگاه می‌تواند بااتصال به اینترنت محتوای اجرایی بازی‌ها را به صورت بهینه‌تری آماده عرضه به کاربران کند.

بر این اساس، کاربران می‌توانند از طریق ایکس باکس مینی به بازی‌های با کیفیت‌تری نسبت به قدرت سخت افزاری آن دسترسی داشته باشند.

از طرف دیگر نینتندو سوئیچ لایت قرار است به عنوان کنسول مقرون به صرفه و ارزان قیمت نینتندو آماده عرضه شود که امکان اتصال به تلویزیون‌ها و نمایشگرهای بزرگ‌تر را ندارد و تنها می‌تواند بازی‌ها را به صورت HD 720p اجرا کند. بر این اساس بسیاری از کاربران برای دسترسی به بازی‌ها با کیفیت بیشتر باید کنسول‌های دیگری را خریداری کنند.

مایکروسافت و نینتندو تصمیم دارند تا سال آینده به جای توسعه و عرضه دستگاه‌های گران قیمت، کنسول‌های مقرون به صرفه‌تری را آماده عرضه به بازار کنند تا از آن طریق سطح فروش کنسول‌های بازی و در نهایت عرضه بازی‌ها به صورت دیجیتالی را در بازار جهانی افزایش دهند. گفتنی است که این دو کنسول بازی قرار است در سال 2020 میلادی آماده معرفی و عرضه به بازار شوند و باید تا زمان عرضه 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420