لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل اپلیکیشن کنترل کودکان OurPact را به اپ استور بازگرداند

اپل اپلیکیشن کنترل کودکان OurPact را به اپ استور بازگرداند

شرکت اپل برای بار دیگر اپلیکیشن کنترل کودکان توسط والدین OurPact را به اپ استور بازگردانده و کاربران می‌توانند از این پس دوباره به آن دسترسی داشته باشند.

اوایل سال جاری میلادی شرکت اپل تعدادی از اپلیکیشن‌های کنترل فعالیت کودکان توسط والدین را به دلیل نقض دستورالعمل‌های اپ استور حذف کرده بود و امکان دسترسی به آن‌ها را نداده بود. بسیاری از توسعه دهندگان این اپلیکیشن‌ها درخواست‌های متعددی را پیش از برگزاری کنفرانس جهانی توسعه دهندگان برای بازگرداندن این نرم افزارها به موارد ارائه شده در اپ استور به شرکت اپل ارسال کرده بودند؛ اما حالا تعدادی از این اپلیکیشن‌ها طی رایزنی‌های متعدد توانسته‌اند برای بار دیگر به اپ استور بازگردند و دوباره آماده عرضه به عموم کاربران آی او اس شوند.

بررسی‌های انجام شده حاکی از آن است که شرکت اپل در بازگرداندن اپلیکیشن OurPact هیچ تغییراتی وضع نکرده و والدین با استفاده از این ابزار می‌توانند همانند سابق اقدام به کنترل کودکان خود کنند. بر این اساس مشخص شده که اپل دستورالعمل‌ها و خط مشی خود برای عرضه برخی از اپلیکیشن‌های کاربردی به کاربران را تغییر داده است.

نگرانی اصلی اپل برای حذف اپلیکیشن‌های کنترل کودکان از اپ استور به مسائل نقض حریم خصوصی کاربران مربوط بود؛ چرا که این اپلیکیشن‌ها دسترسی‌های زیادی را در تلفن‌های هوشمند آیفون داشتند و همین مسئله ممکن بود باعث جمع آوری اطلاعات کاربران شود.

با این حال شرکت اپل تصمیم گرفته تا در روند راه اندازی و کنترل اپلیکیشن‌های مختلف، این ابزارهای کاربردی را برای بار دیگر به اپ استور باز گرداند و توسعه دهندگان آن‌ها نیازی به تغییر هیچ یک از دسترسی‌ها برای فعالیت دوباره در اپ استور نداشتند. اپل تصمیم دارد تا خط مشی فعالیت‌های خود را از طریق رایزنی با توسعه دهندگان مختلف تغییر دهد تا از آن طریق کاربران بتوانند به صورت بهینه‌تر به قابلیت‌های جدید دسترسی داشته باشند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420