لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

طراحی آیفون برای سال 2019 و 2020 یکسان خواهد بود

طراحی آیفون برای سال 2019 و 2020 یکسان خواهد بود

گزارش‌های تحلیلی و پیش‌بینی‌های انجام شده در برخی از وب سایت‌های خبرگزاری حاکی از آن است که شرکت اپل طراحی آیفون را برای سال 2019 و 2020 میلادی تغییر نخواهد داد و ظاهر این محصولات به صورت یکسان آماده عرضه خواهد شد.

گزارش‌های تحلیلی خبرگزاری فوربس، جی پی مورگان و China Times نشان دهنده آن است که شرکت اپل سفارش تولید انبوه پنل‌های بدنه آیفون‌ها را با تیراژ دو برابر نسبت به سال گذشته به کارخانه‌های عضو زنجیره تأمین داده است.

بر این اساس شرکت اپل سفارش تولید بدنه‌های آیفون را برای دو سال آینده ثبت کرده و تصمیم دارد تا آیفون‌های 2019 و 2020 را با ظاهری یکسان آماده عرضه به بازار کند.

برخی از منابع دیگر نظیر BEN GESKIN در حساب کاربری توییتر خود نیز تصاویری مفهومی از طراحی آیفون 12 را منتشر کرده‌اند که نشان دهنده آن است کهتنها تغییری که اپل در سال 2020 در طراحی آیفون‌ها ارائه می‌دهد شامل دوربین با 4 لنز مختلف است. 

 اپل تصمیم دارد تا در سال 2019 آیفون 11 را به سه لنز مجهز کند و هیچ تغییر دیگری در ظاهر و طراحی این مدل از تلفن‌های هوشمند انجام ندهد. علاوه بر این، شرکت اپل در سال 2020 نیز تصمیم دارد تا تنها تغییرات مربوط به ظاهر تلفن‌های هوشمند خود را روی دوربین و حذف ناچ از بالای نمایشگر آن متمرکز کند.

گزارش‌های پیشین جی پی مورگان نیز ضمن تائید این مسئله اعلام کرده بود که اپل در سال 2020 تصمیم به معرفی چهار مدل آیفون دارد که دست کم یکی از مدل‌های آن‌ها بدون ناچ طراحی و آماده عرضه می‌شوند.

با وجود این شایعات، نمی‌توان به صورت دقیق در مورد شایعات و پیش‌بینی‌های انجام شده نظر قطعی داد و باید تا زمان معرفی آیفون‌های جدید از طرف اپل منتظر باقی ماند. 

تصویر منتشر شده توسط BEN GESKIN از ظاهر احتمالی آیفون 2020 که بدون ناچ و با چهار لنز تولید شده است

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420