لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

چرا آداپتور شارژر در بسته بندی برخی از اپل واچ‌ها وجود ندارد؟

چرا آداپتور شارژر در بسته بندی برخی از اپل واچ‌ها وجود ندارد؟

یکی از سؤالات پر تکراری که برای بسیاری از کاربران در زمان خرید اپل واچ‌ها به وجود میاید، این است که چرا آداپتور شارژر در بسته بندی برخی از اپل واچ‌ها وجود ندارد.

بسیاری از کاربران نگران آن هستند که فروشندگان در بسته بندی اپل واچ‌ها دخل و تصرف کرده باشند یا اقدام به برداشتن آداپتور شارژر در این محصولات کرده باشند. این مسئله باعث ایجاد نگرانی‌های زیادی برای کاربران در زمان خرید اپل واچ‌ها می‌شود و به همین دلیلکاربران پرس و جوهای زیادی در این زمینه می‌کنند.

دلیل حذف آداپتور شارژر در بسته بندی برخی از اپل واچ‌ها چیست؟

به طور کل، در بسته بندی برخی از اپل واچ‌ها، تنها خود اپل واچ، شارژر مگنتی و بند ساعت به همراه برگه‌های راهنمای آن وجود دارد و برخی دیگر از مدل‌های این ساعت هوشمند با آداپتورهای شارژر نیز هستند. به طور کل، دلیل حذف آداپتورهای شارژر در بسته بندی اپل واچ‌ها به سری این ساعت‌های هوشمند بازمی‌گردد. اپل با معرفی و عرضه هر سری جدید از ساعت‌های هوشمند خود، آداپتورهای شارژر و کل بسته بندی سری قدیمی را تغییر می‌دهد.

برای مثال، اپل واچ سری 3 در سپتامبر 2017 معرفی و آماده عرضه شد که بسته بندی آن بزرگ بود و آداپتور شارژر نیز در آن وجود داشت. اما پس از معرفی اپل واچ سری 4 در سپتامبر 2018 شرکت اپل بسته بندی اپل واچ سری 3 را به طور کامل تغییر داد. به همین دلیل تمام اپل واچ‌های سری 3 که از سپتامبر 2018 به بعد آماده تولید و عرضه به بازار شده‌اند، دارای بسته بندی کوچک‌تری نسبت به قبل بوده و آداپتور شارژر از آن‌ها حذف شده است.

این مسئله به منظور اقتصادی‌تر کردن فرایند تولید اپل واچ‌های سری قدیمی است که از طرف اپل انجام گرفته است و در تمامی پارت نامبرها نیز اعمال شده است.

بر این اساس اگر در حال حاضر اپل واچ سری 3 به همراه بسته بندی بزرگ‌تر و آداپتور شارژر در جعبه آن در بازار وجود داشته باشد، به منزله آن است که این محصول در بازه سپتامبر 2017 تا سپتامبر 2018 از طرف شرکت اپل آماده عرضه به بازار شده است. از طرف دیگر بسته بندی‌های کوچک و بدون شارژر اپل واچ سری 3 به منزله آن است که تولید آن پس از سپتامبر 2018 صورت گرفته و آماده عرضه به بازار شده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420