لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپیک گیمز به کاربران برای اجرای فورتنایت در آی او اس 13 بتا هشدار داد

اپیک گیمز به کاربران برای اجرای فورتنایت در آی او اس 13 بتا هشدار داد

شرکت اپیک گیمز به تازگی در بیانیه‌ای به کاربران آیفون‌ها در مورد اجرای بازی فروتنایت موبایل در آی او اس 13 بتا هشدار داده است.

این شرکت اعلام کرده که فورتنایت از لحاظ بازدهی و پایداری در آی او اس 13 بتا با مشکل مواجه است و به همین دلیل از کاربران خواسته تا فعلاً هیچ اقدامی برای اجرای فورتنایت در آی او اس های جدید نکنند و تا زمان عرضه نسخه‌های نهایی سیستم عامل آی او اس هیچ اقدامی برای نصب نسخه‌های بتا این سیستم عامل نکنند و از نسخه‌های پایدار برای اجرای نسخه موبایل بازی فورتنایت استفاده کنند.

اپل از روز بیست و چهارم ژوئن فرایند عرضه نسخه بتای آی او اس 13 را آغاز کرده که طی آن مشخص شده بازی فورتنایت با اجرای آن‌ها مشکل دارد و محدودیت‌های زیادی را برای کاربران ایجاد می‌کند. اپیک گیمز از کاربران درخواست کرده تا زمان عرضه نسخه نهایی آی او اس 13 صبر کنند و هیچ اقدامی برای نصب آن در کنار فورتنایت نکنند.

اجرای فورتنایت در آی او اس 13 ممکن است باعث ایجاد ناپایداری‌های مختلفی شود و به همین دلیل از کاربران درخواست شده که فعلاً هیچ اقدامی برای نصب این نسخه روی دستگاه‌های مختلف نکنند.

گفتنی است که شرکت اپل نهایتاً در روزهای پایانی تابستان و اوایل پاییز سال جاری میلادی فرایند عرضه نسخه عمومی و نهایی آی او اس 13 را آغاز می‌کند و بهتر است کاربران تا این زمان منتظر بمانند و اقدامی برای نصب نسخه‌های بتا نکنند. نسخه‌های بتا هر چند که زودتر در اختیار کاربران قرار می‌گزند، دارای محدودیت‌ها و مشکلات نرم افزاری متعددی هستند که اجرای بازی‌ها و اپلیکیشن های مختلف را با اختلالاتی جدی مواجه می‌کنند. بر این اساس بهتر است کاربران دستگاه‌های خود را تنها روی نسخه‌های پایدار اجرا کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373