لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ارور 0x87dd0006 باعث قطع دسترسی کاربران به ایکس باکس لایو شد

ارور 0x87dd0006 باعث قطع دسترسی کاربران به ایکس باکس لایو شد

گزارش‌های منتشر شده از طرف کاربران سرویس ایکس باکس لایو حاکی از آن است که ارور 0x87dd0006 باعث عدم دسترسی آن‌ها به سرویس‌های مختلف اجرای بازی شرکت مایکروسافت شده است.

تعداد زیادی از کاربران به دلیل وجود ارور 0x87dd0006 امکان دسترسی به سرویس ایکس باکس لایو را ندارند و نمی‌توانند به بازی‌های آنلاین و دیگر موارد ارائه شده در سرویس اختصاصی مایکروسافت برای مدیریت و اجرای بازی‌ها را آماده عرضه به بازار کند. بررسی برخی از وب سایت‌ها نظیر وب سایت خبری تحلیلی Express حاکی از آن است که این محدودیت برای کاربران ایکس باکس وان، ایکس باکس 360 و کامپیوترهای مبتنی بر سیستم عامل ویندوز 10 ایجاد شده است و آن‌ها امکان دسترسی به این سرویس‌ها را به صورت سابق ندارند.

بر این اساس کاربرانی که امکان دسترسی به سرویس ایکس باکس لایو را به دلیل وجود ارور 0x87dd0006 ندارند فعلاً نمی‌توانند به سرویس‌های آنلاین مایکروسافت دسترسی داشته باشند و این مسئله به هیچ وجه مربوط به دستگاه آن‌ها و اتصال دستگاه‌ها به اینترنت نیست. به همین دلیل کاربران باید تا زمان رفع این مشکل صبر کنند تا بازدهی سرورهای مایکروسافت برای بار دیگر به بازدهی و کارایی سابق خود بازگردند.

گفتنی است که شرکت مایکروسافت به عنوان صاحب امتیاز و مدیریت کننده سرویس ایکس باکس لایو شایع بودن این مشکل در میان دستگاه‌های مختلف را تائید کرده و اعلام کرده که بروز ارور 0x87dd0006 به هیچ وجه از طرف کاربران و کلاینت دستگاه‌ها مربوط نیست و این مسئله صرفاً به مشکلات ایجاد شده برای سرورهای این شرکت بوده است.

مایکروسافت همچنین اعلام کرده که این مشکل را به زودی برطرف می‌کند و کاربران به زودی می‌توانند به استفاده عادی خود از سرویس ایکس باکس لایو بازگردند. گفتنی است که این ارور در میان کاربران دستگاه‌های ریجن اروپا و آمریکایی شایع‌تر بوده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373