لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون 6 در اتاق یک کودک 11 ساله آتش گرفت!

آیفون 6 در اتاق یک کودک 11 ساله آتش گرفت!

 آیفون 6 در اتاق یک کودک 11 ساله ساکن کالیفرنیا به طور ناگهانی آتش گرفت و باعث سانحه‌ای عجیب شد.

یکی از خبرهای شوکه کننده‌ای که به تازگی در مورد تلفن‌های هوشمند اپل منتشر شده، به آتش گرفتن آیفون 6 در اتاق یک کودک 11 ساله مربوط بوده است. «کایلا راموس» 11 ساله به تازگی به منابع خبری محلی در کالیفرنیا اعلام کرده که تلفن هوشمند آیفون 6 او در اتاقش به طور ناگهانی آتش گرفته است و یک حفره را روی بدنه این دستگاه ایجاد کرده است.

بر اساس ویدیوهای منتشر شده از شبکه خبری 23ABC، آیفون 6 در حین آتش سوزی روی تخت خواب بوده که باعث سوخته شدن پتو و روکش‌های تخت شده است. کایلا راموس ادعا کرده که روی تختش نشسته بود و در حال کار با آیفون بود که به یک باره جرقه‌هایی از دستگاه به بیرون می‌پرد و او در نهایت گوشی را به دور از خودش پرت می‌کند و نهایتاً دستگاه شروع به آتش گرفتن می‌کند و می‌سوزد.

او همچنین اعلام کرده که در زمان آتش گرفتن دستگاه در حال تماشای ویدیو از شبکه اجتماعی یوتیوب بوده است و پیش از آن نیز با گوشی بازی می‌کرده است.

اپل استور محلی پس از روی دادن این اتفاق، اعلام کرده که پس از انجام تحقیقات و بررسی‌های لازم یک آیفون دیگر را به خانواده او تحویل خواهند داد. با این حال این شرکت اعلام کرده که دلیل اصلی این آتش سوزی را مورد بررسی قرار می‌دهد.

گفتنی است که آتش گرفتن آیفون تا پیش از این نیز رخ داده بود که اپل در تمامی آن موارد اعلام کرده بود که این تلفن‌های هوشمند توسط تعمیرکاران غیرمجاز مورد دست‌کاری قرار گرفته بود و معمولاً باتری آن‌ها با قطعات متفرقه و تائید نشده اپل تعویض شده بود. اپل بارها اعلام کرده که استفاده از قطعات غیرمجاز ممکن است باعث ایجاد خرابی و در برخی از اوقات حادثه‌های مختلف در دستگاه‌های این شرکت شود.

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373