لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ویدیوی مفهومی از ظاهر احتمالی آیفون 11R منتشر شد

ویدیوی مفهومی از ظاهر احتمالی آیفون 11R منتشر شد

 نزدیک به دو ماه به زمان برگزاری رویداد پاییزی اپل و معرفی آیفون 11 و آیفون 11R باقی مانده و حالا شایعات و تصاویر مفهومی مربوط به این تلفن‌های هوشمند توسط خبرگزاری‌های مختلف منتشر می‌شود.

کانال یوتیوبی Ts Designing به تازگی ویدیویی جدید از ظاهر مفهومی و احتمالی آیفون 11R را آماده انتشار کرده است. در این ویدیو، بسیاری از شایعاتی که تا به امروز در مورد آیفون 11R منتشر شده است به صورت مفهومی به تصویر کشیده شده است و می‌توان از آن طریق ظاهر کلی این محصول را مشاهده کرد.

در این ویدیو آیفون 11R به همراه دوربین دوگانه و طراحی مربعی مربوط به بخش پشتی دوربین‌ها به تصویر کشیده شده است. پنل پشتی این تلفن هوشمند از نوع شیشه بوده که باعث می‌شود تا این تلفن هوشمند مجهز به سیستم شارژ بی‌سیم با استاندارد Qi باشد و بتواند از طریق ابزارهای سازگار بدون نیاز به اتصال درگاه سیمی شارژ شود. این ویدیو همچنین ظاهر آیفون 11R را به همراه درگاه USB-C نیز نشان داده است. تا پیش از این شایعات بسیاری بر این مسئله تأکید کرده بودند که آیفون‌های معرفی شده در سال 2019 مجهز به درگاه یو اس بی تایپ سی هستند که در حال حاضر این ویدیو با تکیه بر آن‌ها طراحی و ساخته شده است.

ویدیوی یاد شده همچنین نشان دهنده آن است که آیفون 11R مجهز به سیستم تشخیص هویت فیس آیدی در کنار حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر خواهد بود. با توجه به پیش بینی‌های انجام شده از طرف تحلیلگران، ارائه دو سیستم احراز هویت بیومتریک در یک تلفن هوشمند از طرف شرکت اپل بعید به نظر می‌رسد و این شرکت احتمالاً تمایلی به ارائه این دو قابلیت در کنار یکدیگر نخواهد داشت.

اپل تصمیم دارد تا پیش از آغاز فصل پاییز کنفرانس خود برای معرفی آیفون‌های جدید که احتمالاً با نام‌های آیفون 11، آیفون 11 مکس و آیفون 11R شناخته می‌شوند را برگزار کند. 

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420