لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

حذف تاچ سه بعدی از آیفون 11 برای بار دیگر تائید شد

حذف تاچ سه بعدی از آیفون 11 برای بار دیگر تائید شد

 گزارش‌های اخیر منتشر شده از طرف خبرگزاری‌های معتبر برای بار دیگر حذف تاچ سه بعدی یا همان 3D Touch را در آیفون 11 تائید کرده است.

خبرگزاری دیجی تایمز به تازگی اطلاعاتی جدید را از آیفون 11 منتشر کرده است که بر اساس آن شرکت اپل تصمیم دارد تا در سری تلفن‌های هوشمند جدید خود تاچ سه بعدی را به طور کامل حذف کند. این خبرگزاری اعلام کرده که اپل در سال 2019 میلادی تصمیم دارد تا سه مدل تلفن هوشمند جدید را آماده عرضه به بازار کند که دو مدل از آن‌ها دارای نمایشگر اولد و یک مدل از آن‌ها مبتنی بر نمایشگر ال سی دی است.

اپل تصمیم دارد تا در طراحی این محصولات تاچ سه بعدی را حذف کند و به جای آن رابط کاربری آی او اس 13 را به گونه‌ای طراحی کند که کاربران نیازی به این قابلیت نداشته باشند و بتوانند به صورت بهینه و سریع از دستگاه‌های خود استفاده کنند.

دیجی تایمز اعلام کرده که اپل از همین حالا در توسعه و عرضه نسخه‌های بتای آی او اس 13 نشان داده که رابط کاربری دستگاه‌ها به گونه‌ای تغییر می‌کند که دیگر نیازی به 3D Touch در استفاده روزمره از آیفون‌ها وجود ندارد و کاربران می‌توانند به صورت سریع‌تر و بهینه‌تر از آیفون 11 و مدل‌های دیگر تلفن‌های هوشمند معرفی شده در سال 2019 بدون نیاز به این قابلیت استفاده کنند.

دیجی تایمز همچنین اعلام کرده که شرکت اپل در فرایند تولید انبوه آیفون 11 با تأمین کننده‌های فعال در زمینه ساخت پنل‌های تاچ سه بعدی همکاری زیادی نداشته است و به همین دلیل این خبرگزاری اعلام کرده که به احتمال زیاد تمام آیفون‌های معرفی شده در سال 2019 مجهز به سنسورهای این قابلیت نخواهند بود؛ با این حال کاربران در استفاده از گوشی‌های خود حذف آن را احساس نخواهند کرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420