لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اکانت ایکس باکس لایو دو سال پس از عدم استفاده غیرفعال می‌شود

اکانت ایکس باکس لایو دو سال پس از عدم استفاده غیرفعال می‌شود

 شرکت مایکروسافت به تازگی اعلام کرده که تمام حساب‌های کاربری اختصاصی این شرکت و از جمله آن‌ها اکانت ایکس باکس لایو در صورت عدم فعالیت پس از دو سال غیرفعال می‌شود.

بر این اساس کاربرانی که در طول دو سال گذشته اقدام به استفاده از حساب کاربری ایکس باکس لایو نکنند با مشکلات متعددی مواجه می‌شود و مایکروسافت اکانت آن‌ها را به طور کامل مسدود می‌کند. این شرکت اعلام کرده که از تاریخ 30 آگوست 2019 این قانون اجرایی شده و تمامی اکانت هایی که در طور دو سال گذشته فعالیت کمی داشته‌اند مسدود می‌شوند و کاربران دیگر امکان دسترسی به آن‌ها را نخواهند داشت.

این قانون روی اکانت های آوت لوک و حساب‌های ایکس باکس لایو نیز تأثیر می‌گذارد. بر این اساس کسانی که حساب‌های کاربری خود را برای دو سال گذشته فعال نکرده‌اند و هیچ کاری با این حساب‌ها نداشته‌اند، مایکروسافت آن‌ها را مسدود می‌کند و موارد خریداری شده از آن‌ها را لغو می‌کند. بر این اساس مایکروسافت به کاربران توصیه کرده تا دو هفته آینده اقدام به فعال سازی و استفاده دوباره از اکانت های خود کنند تا از خرابی حساب‌های کاربری خود جلوگیری کنند.

مایکروسافت همچنین اعلام کرده این محدودیت به دلیل آن ایجاد شده است که بسیاری از سودجویان از سرویس‌های این شرکت برای ساخت اکانت های فیک و جعلی و انجام فعالیت‌های غیرقانونی استفاده می‌کنند. مایکروسافت در تلاش است تا با اعمال قوانین محدود کننده تر از روی دادن چنین اتفاقاتی جلوگیری کند و با فعالیت غیرقانونی برخی از کاربران مقابله کند.

بر این اساس به کاربران توصیه می‌شود تا در صورتی که از حساب‌های کاربری خود بیش از دو سال استفاده نکرده‌اند؛ نهایتاً در طول دو هفته آینده دست کم یک بار فعالیت با حساب‌های کاربری خود را انجام دهند تا با مشکلات آتی در این زمینه مواجه نشوند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420