لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون 12 مجهز به سیستم احراز هویت تاچ آیدی در زیر نمایشگر خواهد شد

آیفون 12 مجهز به سیستم احراز هویت تاچ آیدی در زیر نمایشگر خواهد شد

 تنها چند روز از انتشار خبرهای مربوط به تلاش شرکت اپل برای تولید 4 مدل آیفون در سال 2020 می‌گذرد و حالا بررسی‌ها حاکی از آن است که دست کم یک مدل از این تلفن‌های هوشمند که احتمالاً با نام آیفون 12 معرفی می‌شود دارای سیستم احراز هویت تاچ آیدی در زیر نمایشگر خواهد بود.

گزارش‌های امروز منتشر شده توسط موسسه فروبس حاکی از آن است که شرکت اپل تصمیم دارد تا دست کم یکی از آیفون‌های عرضه شده در سال 2020 را با اسکنر تشخیص اثر انگشت در زیر نمایشگر آماده عرضه به بازار کند. این در حالی است که پیش بینی‌های گذشته مینگ چی کو نشان دهنده آن بود که اپل در سال 2020 یکی از آیفون‌ها را بدون طراحی ناچ و بریدگی بالای صفحه آماده عرضه به بازار می‌کند.

این مسئله نشان می‌دهد اپل در سال 2020 یکی از تلفن‌های هوشمند خود را بدون سیستم احراز هویت فیس آیدی و به همراه سیستم اسکن اثر انگشت در زیر نمایشگر اولد آماده عرضه به بازار می‌کند. شرکت اپل برای ارائه این قابلیت در آیفون 12 تصمیم دارد تا قیمت و هزینه ساخت این تلفن هوشمند را نسبت به نسل‌های قبلی کاهش دهد. بر این اساس کاربران آیفون 12 در سال آینده می‌توانند از این قابلیت برای باز کردن قفل دستگاه خود استفاده کنند و دیگر نیازی به استفاده از فیس آیدی و سیستم‌های احراز هویت دیگر ندارند.

اپل در سال 2017 و پس از استفاده از پنل اولد در آیفون X مجبور به حذف تاچ آیدی و ارائه فیس آیدی در دستگاه‌های هوشمند خود شد. اپل در آن زمان امکانات لازم برای تعبیه سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگرهای اولد را نداشت و به همین دلیل فیس آیدی را جایگزین این سیستم احراز هویت کند. شرکت اپل حالا تصمیم دارد تا در آینده نزدیک این قابلیت را برای بار دیگر در دستگاه‌های هوشمند خود ارائه دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373