لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آمار کامپیوترهای مک فروخته شده در فصل دوم 2019 با اختلاف نظرهای مختلفی منتشر شد

آمار کامپیوترهای مک فروخته شده در فصل دوم 2019 با اختلاف نظرهای مختلفی منتشر شد

شرکت‌های تحلیلی مختلف به تازگی آمار فروش کامپیوترهای شخصی فروخته شده در سه ماهه دوم سال 2019 میلادی را منتشر کرده‌اند که باعث ایجاد اختلاف نظرهای بسیار زیادی در این زمینه شده است.

شرکت اپل از ماه‌های پایانی سال 2018 میلادی اعلام کرد که دیگر تمایلی به انتشار اطلاعات مربوط به فروش محصولات فیزیکی به صورت جزئی در جریان گزارش‌های مالی خود ندارد. بر این اساس بسیاری از شرکت‌های تحلیلی امکان بررسی و ارائه اطلاعات دقیق مربوط به میزان فروش محصولات اپل را ندارند و بر این اساس اطلاعات مربوط به فروش محصولات این شرکت را به صورت تخمینی در نظر گرفته‌اند.

دو موسسه گارتنر و IDC اقدام به انتشار اطلاعات مربوط به میزان فروش محصولات کامپیوتری توسط شرکت‌های مختلف در سه ماهه دوم سال 2019 کرده‌اند که در هر یک از آن‌ها شرکت اپل در جایگاه متفاوتی قرار گرفته است.

در بررسی‌های موسسه گارتنر مشخص شده است که اپل در جایگاه چهارم فروشندگان کامپیوترهای شخصی قرار گرفته و رشد منفی 0.2 درصدی را نسبت به سال گذشته تجربه کرده است. در آمارهای این موسسه به ترتیب شرکت‌های اچ پی، دل و لنوو در مقام‌های اول تا سوم قرار گرفته‌اند و اپل جایگاه چهارم را دریافت کرده است. 

 

از طرف دیگر، اطلاعات منتشر شده توسط IDC نشان دهنده آن است که اپل در مقام پنجم فروشندگان شرکت کامپیوترهای شخصی قرار گرفته است. این موسسه اعلام کرده است که اپل نزدیک به 4077 میلیون واحد کامپیوتر مک را در سراسر جهان به فروش رسانده است. در جدول منتشر شده توسط این موسسه چهار شرکت لنوو، اچ پی، دل و ایسر در مقام‌های اول تا چهارم قرار گرفته‌اند و اپل در مقام پنجم قرار گرفته است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420