لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هر یک از اپیزود سریال‌های ارائه شده در اپل تی وی پلاس 15 میلیون دلار هزینه دارد

هر یک از اپیزود سریال‌های ارائه شده در اپل تی وی پلاس 15 میلیون دلار هزینه دارد

 بررسی‌های اولیه حاکی از آن است که شرکت اپل بابت انتشار هر یک از اپیزود سریال‌ها در سرویس اپل تی وی پلاس مبلغ 15 میلیون دلار هزینه می‌کند.

بر اساس گزارش وال استریت ژورنال شرکت اپل برای افزایش سطح رقابت با سرویس‌های پخش محتوای ویدیویی نظیر نتفلیکس، اچ بی او مکس و دیزنی پلاس بیشترین هزینه و بودجه را برای پخش هر یک از سریال‌های تلویزیونی در سرویس اپل تی وی پلاس در نظر گرفته است.

این در حالی است که بیشترین هزینه‌ای که شرکت دیزنی برای دریافت امتیاز پخش یک اپیزود سریال ارائه داده، برابر با 10 میلیون دلار بوده است. اپل تصمیم دارد تا با افزایش قیمت خرید سریال‌های تلویزیونی محتوای انحصاری سرویس‌های پخش خود را افزایش دهد تا از آن طریق تعداد بیشتری از کاربران را به استفاده از این سرویس تشویق کند.

این هزینه قرار است به صورت مستقیم به عوامل ساخت و سرمایه گذاران هر یک از اپیزودها و سریال‌ها تخصیص پیدا کند تا از آن طریق محتوای مورد نظر آن‌ها را آماده پخش به کاربران کند. گفتنی است که سرویس اپل تی وی پلاس در ماه مارس سال جاری میلادی آماده معرفی و عرضه شد و اپل از آی او اس 12.3 به صورت بهینه و پیشرفته فرایند توسعه و عرضه این سرویس پخش محتوای دیجیتالی را آماده کرد.

اپل تصمیم دارد تا با افزایش سطح میزان درآمد خود از سرویس‌های دیجیتالی درآمد قابل توجهی نسبت به فروش محصولات فیزیکی دریافت کند. سیاست‌های این شرکت از سال 2019 بر اساس توسعه و عرضه سرویس‌های نرم افزاری متمرکز بوده و این شرکت تصمیم دارد تا درآمد بیشتری از این راه نسبت به فروش محصولات فیزیکی به دست آورد. گفتنی است که این سرویس‌ها در حال حاضر در اختیار عموم کاربران دستگاه‌های جدید و مدرن قرار گرفته است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420