لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

توسعه عینک هوشمند اپل به طور موقت متوقف شد

توسعه عینک هوشمند اپل به طور موقت متوقف شد

شرکت اپل تصمیم دارد تا به طور موقت فرایند توسعه و طراحی عینک هوشمند خود را متوقف کند. بر این اساس عینک هوشمند اپل احتمالاً در سال 2020 آماده عرضه به بازار نمی‌شود.

گزارش اخیر خبرگزاری تایوانی دیجی تایمز حاکی از آن است که اپل به صورت موقت پروژه توسعه عینک هوشمند مبتنی بر واقعیت افزوده و واقعیت مجازی خود را متوقف کرده است. در این گزارش آمده است که تیم کاری توسعه عینک هوشمند اپل از ماه می 2019 فرایند کاری خود را متوقف کرده‌اند و روی توسعه و ساخت محصولات دیگری تمرکز کرده‌اند.

دیجی تایمز با اشاره به چندین منبع خبری مختلف اعلام کرده که شرکت اپل تصمیم دارد تا مدت زمان بیشتری روی توسعه محصولات دیگر صرف کند و به همین دلیل فرایند توسعه و عرضه عینک هوشمند اپل با تأخیر مواجه شده است. این در حالی است که مینگ چی کو تا پیش از این ادعا کرده بود که شرکت اپل در سال 2020 از عینک هوشمند خود رونمایی می‌کند.

در نوامبر 2017 نیز مارک گورمن از خبرگزاری بلومبرگ نیز این شایعات را تائید کرده بود و طی آن اعلام کرده بود که شرکت اپل در حال توسعه نسخه‌ای خاص از سیستم عامل آی او اس با عنوان rOS برای این عینک هوشمند بوده است.

با توجه به گزارش‌های Jeremy Horwitz در خبرگزاری دیجی تایمز، عینک هوشمند اپل قرار است با کمی تأخیر نسبت به تاریخ تعیین شده آماده عرضه شود و احتمالاً عرضه آن به سال 2021 موکول خواهد شد. با وجود انتشار این گزارش هنوز معلوم نیست که تیم کاری عینک هوشمند اپل برای توسعه و ساخت چه محصولی دست از بررسی و کار اصلی خود کشیده‌اند.

اپل احتمالاً تصمیم دارد تا قابلیت‌های مبتنی بر فناوری واقعیت افزوده و واقعیت مجازی را در آیفون‌ها 11 به بعد بهبود دهد و پس از آن فرایند طراحی و ساخت عینک هوشمند خود را آغاز کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420