لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قابلیت واکی تاکی اپل واچ به دلیل وجود حفره امنیتی حذف شد

قابلیت واکی تاکی اپل واچ به دلیل وجود حفره امنیتی حذف شد

 شرکت اپل به دلیل وجود یک حفره امنیتی کشف شده در قابلیت واکی تاکی اپل واچ اقدام به حذف فوری آن از سیستم عامل واچ او اس کرده است.

بر اساس گزارش وب سایت Techcrunch حفره امنیتی کشف شده باعث می‌شود تا کاربران از طریق ساعت هوشمند خود بتوانند بدون اجازه مخاطب محتوای صوتی در حال پخش در آیفون آن‌ها را دریافت کنند. اپل اعلام کرده که از وجود این آسیب پذیری تا به امروز آگاه نبوده و به همین دلیل اقدامی برای رفع آن نکرده بود. اپل حالا اعلام کرده که این حفره امنیتی را کشف کرده و سریعاً اقدام به حذف قابلیت واکی تاکی اپل واچ کرده است تا از حریم خصوصی کاربران در برابر خطرات احتمالی محافظت کند.

اپل همچنین هیچ اطلاعاتی از نحوه کارکرد این حفره امنیتی و نفوذ به اطلاعات شخصی کاربران از طریق این مشکل ارائه نداده است تا هکرها و افراد ناشناس نتوانند از آن طریق اقدام به نفوذ به حریم خصوصی کاربران کنند.

اپل در بیانیه‌ای که به وب سایت Techcrunch ارائه داده، حضور این آسیب پذیری را تائید کرده است و اعلام کرده که قابلیت واکی تاکی اپل واچ فعلاً از سرویس‌های ارائه شده به کاربران حذف شده است. اپل همچنین به خاطر بروز این مشکل از مصرف کنندگان عذرخواهی کرده و اعلام کرده که به زودی این مشکل امنیتی را برطرف می‌کند تا آن‌ها بتوانند به صورت بهینه‌تر و ایمن‌تر از دستگاه‌ها و سرویس‌های ارائه شده توسط این کمپانی استفاده کنند.

واکی تاکی یکی از قابلیت‌های مهم ارائه شده در واچ او اس 5 بود که برای ساعت‌های هوشمند اپل واچ آماده عرضه شده بود. این قابلیت به کاربران امکان برقراری ارتباط صوتی بدون نیاز به آیفون را ارائه می‌دهد. این قابلیت قرار است پس از حذف حفره امنیتی برای بار دیگر آماده عرضه به کاربران شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420