لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نینتندو سوئیچ لایت در سه رنگ مختلف آماده عرضه می‌شود

نینتندو سوئیچ لایت در سه رنگ مختلف آماده عرضه می‌شود

 شرکت ژاپنی نینتندو تصمیم دارد تا در آینده نزدیک کنسول ارزان قیمت‌تر خود را با عنوان نینتندو سوئیچ لایت آماده معرفی و عرضه کند.

این کنسول قرار است با قیمت 100 تا 199 دلار آماده معرفی و عرضه شود و نینتندو تصمیم دارد تا آن را به صورت انحصاری و تنها برای اجرای بازی‌های همراه آماده عرضه به بازار کند. این کنسول بازی برخلاف نسخه اصلی و 2016 نینتندو سوئیچ مجهز به امکان اتصال به تلویزیون‌ها و نمایشگرهای مختلف نیست. بر این اساس این کنسول تنها می‌تواند همانند پلی استیشن پرتابل به صورت مستقیم و به عنوان یک دستگاه همراه تمامی بازی‌ها را اجرا کند.

نینتندو همچنین امکان دسترسی به بازی‌های مختلف با تمام قابلیت‌های مشابه با کنسول نینتندو سوئیچ را برای کاربران نینتندو سوئیچ لایت آماده عرضه کرده است.

این کنسول قرار است در جریان سال جاری میلادی آماده عرضه به بازار شود. نینتندو تصمیم دارد تا از طریق این کنسول، سطح فروش کنسول‌های بازی خود را در بازار جهانی افزایش دهد. گفتنی است که این کنسول ظاهری مشابه با نینتندو سوئیچ؛ اما با رنگ‌های مختلف آماده عرضه خواهد شد. نینتندو با طراحی‌های مختلف و رنگ‌های گوناگون تلاش دارد تا تمایل سلایق مختلف برای خرید این کنسول ارزان قیمت را جلب کند.

نینتندو سوئیچ لایت در سه رنگ زرد، خاکستری و آبی آماده عرضه شده است و امکان اجرای بازی‌های اختصاصی و مختلف کنسول بازی نینتندو را خواهد داشت. این کنسول دارای نمایشگر 5.5 اینچی است و کاربران برای استفاده از آن محدود به این طراحی خواهند بود؛ با این حال کاربران می‌توانند بازی‌ها را با کیفیت 720p در این کنسول اجرا کنند.

گفتنی است که نینتندو از همین حالا تبلیغات و روند معرفی این کنسول بازی را آغاز کرده و به زودی آن را آماده عرضه به بازار خواهد کرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420