لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

5 مدل آیپد جدید در سامانه اقتصادی اوراسیا به ثبت رسید

5 مدل آیپد جدید در سامانه اقتصادی اوراسیا به ثبت رسید

 شرکت اپل از روز گذشته 5 مدل آیپد جدید را در سامانه اتحادیه اقتصادی اوراسیا به ثبت رسانده است و تصمیم دارد تا آن‌ها را در آینده نزدیک آماده عرضه به بازار کند.

مدل‌های منتشر شده شامل A2068, A2197, A2198, A2228, A2230 می‌شوند که اولین بار توسط وب سایت MySmartPrice مشخص شده بودند و توسط خبرگزاری‌های معتبر دیگر مورد تائید قرار گرفته است.

اپل در اطلاعات این محصولات نشان داده که تمام این محصولات از آیپد او اس پشتیبانی می‌کنند. بر این اساس می‌توان امیدوار بود که شرکت اپل از همین حالا فرایند تولید انبوه و ساخت این محصولات را آغاز کرده است و در آینده نزدیک آن‌ها را در بازار آماده عرضه می‌کند. آیپد او اس به احتمال زیاد در کنار آی او اس 13 و در پاییز سال جاری میلادی آماده عرضه به صورت نهایی و عمومی می‌شود. بر این اساس می‌توان پیش بینی کرد که رونمایی این محصولات به شهریور سال جاری میلادی آماده معرفی و عرضه به صورت عمومی شود.

گفتنی است که این محصولات به احتمال زیاد از نوع آیپدهای میان رده و ارزان قیمت به حساب میایند که اپل در تولید و عرضه آن‌ها امکاناتی مشابه با آیپد پروها را آماده عرضه کرده است. این آیپدها همچنین احتمالاً از تاچ آیدی استفاده می‌کنند و اپل تصمیمی برای ارائه آن‌ها با سیستم احراز هویت فیس آیدی ندارد.

این آیپدها احتمالاً در سایز 10.2 اینچ و 9.7 اینچ آماده عرضه می‌شوند و اپل تصمیم دارد تا ابعاد آن‌ها را نسبت به آیپدهای دیگر کاهش می‌دهد. این محصولات قرار است در نیمه دوم سال 2019 آماده عرضه به بازار می‌شوند و اپل احتمالاً آن‌ها را در مراسم رسمی خود آماده رونمایی می‌کند. با این حال برخی از تحلیل گران بر این عقیده هستند که اپل تصمیمی برای رونمایی از آن‌ها در جریان مراسم خود ندارد و آن‌ها تنها در وب سایت رسمی این شرکت رونمایی و آماده عرضه می‌شوند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420