لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آپدیت جولای 2019 ایکس باکس وان در اختیار عموم کاربران قرار گرفت

آپدیت جولای 2019 ایکس باکس وان در اختیار عموم کاربران قرار گرفت

 شرکت مایکروسافت به تازگی آپدیت ماه جولای 2019 برای ایکس باکس وان را آماده عرضه کرده است که ازلحاظ کاربری و روند استفاده از این کنسول‌ها تغییرات خاصی را ارائه می‌دهد.

کاربران می‌توانند این به روز رسانی را برای کنسول خود دریافت کرده و با استفاده از آن قابلیت‌های ویژه و بیشتری را به کنسول‌های خود اضافه کنند. در این به روز رسانی کاربران می‌توانند از Xbox Game Pass و دستیار دیجیتالی الکسا که توسط شرکت آمازون توسعه و آماده عرضه شده است؛ استفاده کنند.

این آپدیت، یکی از به روز رسانی‌های مهم شرکت مایکروسافت برای کنسول‌های ایکس باکس وان به حساب میاید و کنسول‌ها دستخوش تغییرات بسیار زیادی می‌شود. کاربران با استفاده از این آپدیت می‌توانند به دستورهای صوتی الکسا و امکانات بیشتر در رابط کاربری کنسول خود دسترسی داشته باشند.

با استفاده از این آپدیت کاربران می‌توانند دستورهای صوتی مختلف را به ایکس باکس وان بدهند. کنسول‌های ایکس باکس از این پس مجهز به دستیار دیجیتالی الکسا شده است و برای استفاده‌های روزمره مناسب‌تر خواهند بود. ایکس باکس وان تا پیش از این از دستیار دیجیتالی اختصاصی مایکروسافت یعنی کورتانا دسترسی داشته باشند؛ اما حالا در آپدیت جدید کاربران می‌توانند به صورت هم‌زمان به هر دو دستیار دیجیتالی دسترسی داشته باشند.

دستورهای صوتی باعث می‌شوند تا تجربه کاری با کنسول‌های بازی ایکس باکس وان بهبود پیدا کند و کاربران بتوانند به صورت هوشمندانه‌تر از این دستگاه‌ها برای انجام کارهای مختلف استفاده کنند. این دستورهای صوتی باعث می‌شود تا ایکس باکس وان بتواند همانند یک ست تاپ باکس دیجیتالی و هاب اتصالی سیستم‌های هوشمند سازی خانه با استفاده از الکسا کارهای مختلف را انجام دهند.

گفتنی است که مایکروسافت احتمالاً تصمیم دارد تا این آپدیت را برای کنسول مبتنی بر پروژه اسکارلت نیز بهینه سازی کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420