لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل در سال 2020 از چهار مدل آیفون جدید رونمایی می‌کند

اپل در سال 2020 از چهار مدل آیفون جدید رونمایی می‌کند

شرکت اپل تصمیم دارد تا در سال 2020 میلادی از 4 مدل آیفون جدید رونمایی و آماده برای عرضه به بازار کند.

موسسه مالی جی پی مورگان در گزارش تحلیلی روز گذشته خود اعلام کرده که شرکت اپل تصمیم دارد تا در سال آینده 4 آیفون مبتنی بر نمایشگر اولد را آماده عرضه به بازار کند که همگی آن‌ها از سیستم ارتباطی 5G پشتیبانی می‌کنند. این آیفون‌ها همچنین دارای سیستم احراز هویت فیس آیدی هستند و با سایزهای مختلف آماده ارائه به بازار می‌شود.

گزارش اخیر این موسسه حاکی از آن است که اپل در سال 2020 قصد دارد تا سه مدل آیفون با سایز 5.4، 6.1 و 6.7 اینچ را آماده عرضه کند که مشابه آیفون‌های معرفی شده در سال 2019 میلادی خواهد بود. با این حال این شرکت تصمیم دارد تا در سال آینده یک مدل دیگر را نیز به این مجموعه اضافه کند که به احتمال زیاد نسل دوم آیفون SE به حساب خواهد آمد. در صورت حقیقت داشتن این مسئله، شرکت اپل در سال 2020 میلادی 4 مدل تلفن هوشمند را به همراه قابلیت‌های ویژه بهبود یافته تر آماده عرضه می‌کند.

با توجه به این مسئله می‌توان به این نتیجه رسید که اپل در سال 2020 میلادی و با عرضه آی او اس 14 روند پشتیبانی از آیفون SE که در سال 2016 معرفی شده را متوقف می‌کند و پس از آن نسخه جدید این محصول که دارای سیستم ارتباطی نسل پنجم تلفن‌های همراه به همراه نمایشگر اولد هست را آماده عرضه به بازار می‌کند.

تا پیش از این مینگ چی کو تحلیلگر سرشناس محصولات اپل در گزارش تحلیلی خود اعلام کرده بود که این شرکت سه تلفن هوشمند با سایزهای 5.4، 6.1 و 6.7 اینچ را آماده معرفی و عرضه به بازار خواهد کرد.

جی پی مورگان امید دارد که اپل در سال 2020 میلادی با معرفی و عرضه 4 مدل آیفون جدید 195 میلیون واحد تلفن هوشمند در بازار جهانی بفروشد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373