لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ششمین بتای آی او اس 12.4 برای توسعه دهندگان عرضه شد

ششمین بتای آی او اس 12.4 برای توسعه دهندگان عرضه شد

 شرکت اپل از شب گذشته فرایند آماده سازی و عرضه ششمین بتای آی او اس 12.3 را آغاز کرده است و توسعه دهندگان از همین حالا می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند.

آی او اس 12.4 آخرین زیر شاخه اصلی از آی او اس 12 است که قرار است پیش از آماده سازی و عرضه آی او اس 13 در پاییز امسال آماده عرضه به کاربران شود. این نسخه همچنین آخرین آپدیت عمومی ارائه شده برای آیفون 5 اس و آیفون 6 و 6 پلاس به حساب میاید و پس از آن اپل توسعه و عرضه آپدیت‌ها برای این تلفن‌های هوشمند را متوقف می‌کند.

توسعه دهندگانی که اکانت 99 دلاری اپل را از طریق کارت‌های اعتباری بین‌المللی خریداری کرده‌اند، از همین حالا می‌توانند به آی او اس 12.4 و نسخه‌های بتای آن به همراه کیت توسعه دهندگان مخصوص آن دسترسی داشته باشند.

اپل در توسعه این نسخه روند کاری برخی از بخش‌های اپلیکیشن اپل تی وی و موارد جدید ارائه شده در آی او اس 12.3 را بهبود داده است. این نسخه از سیستم عامل همراه شرکت اپل برای آیفون‌ها از طریق بخش مرکز توسعه دهندگان یا همان Developer Center و به صورت مستقیم و OTA قابل دانلود و نصب است. بر این اساس توسعه دهندگان برای نصب این نسخه نیازی به اتصال آیفون به کامپیوترهای دسکتاپ مبتنی بر مک او اس و ویندوز را ندارند و نیازی به نرم افزار آیتونز و مدیریت دستگاه از طریق آن نخواهند داشت.

اپل احتمالاً در تابستان جاری تصمیم به آماده سازی و عرضه کارت اعتباری خود دارد و به همین دلیل تصمیم دارد تا آی او اس 12.4 را هم زمان با این محصول پرداختی آماده عرضه به عموم کاربران کند. گفتنی است که اپل پس از عرضه آی او اس 12.4 اقدام به آماده سازی و عرضه عمومی آی او اس 13 در پاییز سال جاری میلادی می‌کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420