لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ایرپاد 3 با مقاومت در برابر نفوذ آب تا پایان زمستان معرفی می‌شود

ایرپاد 3 با مقاومت در برابر نفوذ آب تا پایان زمستان معرفی می‌شود

 شرکت اپل تصمیم دارد تا پیش از پایان یافتن سال 2019 میلادی ایرپاد 3 را به همراه قابلیت نفوذ آب آماده معرفی و عرضه به بازار کند.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده Daniel Ives تحلیلگر وب سایت Wedbush شرکت اپل تصمیم دارد تا ایرپاد 3 را با استاندارد IPxx آماده معرفی و آن را تا پیش از پایان یافتن سال 2019 میلادی آماده عرضه به بازار کند.

این گزارش‌ها همچنین حاکی از آن است که اپل تصمیم دارد تا ایرپاد 3 را برای فصل تعطیلات پایان سال 2019 آماده عرضه به بازار کند که از لحاظ ظاهری تفاوت زیادی با ایرپادهای نسل گذشته نکرده است.

اپل تنها در این محصولات تصمیم به اعمال دو تغییر مهم را دارد که شامل افزایش سطح مقاومت آن‌ها در برابر نفوذ آب و گرد و غبار به همراه استاندارد IPxx و سیستم حذف نویز در حین مکالمات خواهد بود.

تا پیش از این، مارک گورمن، تحلیلگر بلومبرگ نیز اعلام کرده که بود که اپل تصمیم دارد تا در سال جاری میلادی ایرپاد 3 را با قابلیت‌های ویژه و منحصر به فرد آماده عرضه به بازار کند. این تحلیلگر همچنین اعلام کرده بود که شرکت اپل از طراحی ایرپادها راضی است و تمایلی به تغییر ظاهر این محصولات ندارد.

بر اساس پیش بینی‌ها، ایرپاد نسل 3 در جریان رویداد زمستانی اپل رونمایی می‌شود و فروش آن در فصل تعطیلات پایان 2019 میلادی از طریق وب سایت فروشگاه اینترنتی رسمی اپل آغاز می‌شود و پس از آن اپل آماده فروش و عرضه ایرپاد 3 از طریق فروشگاه‌های فیزیکی در اپل استورهای فیزیک سراسر دنیا خواهد شد.

ایرپاد 3 همچنین به احتمال زیاد از لحاظ قیمت، گران‌تر از نسل‌های قبلی خواهد بود و اپل به خاطر عرضه قابلیت‌های ویژه در آن قیمت آن را افزایش خواهد داد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420