لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مک بوک ایر 2019 با قیمت ارزان‌تر و نمایشگر True Tone معرفی و آماده عرضه شد

مک بوک ایر 2019 با قیمت ارزان‌تر و نمایشگر True Tone معرفی و آماده عرضه شد

 شرکت اپل شب گذشته در کنار مک بوک پرو 2019 13 اینچ اقدام به معرفی و آماده سازی مک بوک ایر 2019 در وب سایت رسمی خود کرده است.

مک بوک ایر 2019 دارای طراحی مشابه با نسخه سال گذشته است و با همان ظاهر سابق آماده توسعه و عرضه به بازار شده است. قیمت مک بوک ایر 2019 نسبت به سال گذشته 100 دلار کاهش داشته است و حالا قرار است با قیمت 1099 دلار در آمریکا و 1199 دلار در بازار جهانی به فروش برسد.

اپل در توسعه مک بوک ایر 2019 از قابلیت جدید True Tone در نمایشگر آن‌ها استفاده کرده است که از لحاظ کیفیت و شفافیت تصاویر و رنگ‌ها بهبود قابل توجهی نسبت به نسل‌های قبلی داشته است. اپل تا پیش از این و مشخصاً در سال 2018 میلادی طراحی مک بوک ایر را به طور کامل تغییر داد و از نمایشگرهای رتینا استفاده کرد و حالا این شرکت تصمیم گرفته تا در سال جاری از قابلیت True Tone در نمایشگر این دستگاه‌ها استفاده کند. این قابلیت باعث می‌شود تا نور نمایشگر و سطح روشنایی آن بر اساس شرایط محیطی تغییر کند و روند استفاده مداوم از این محصولات به صورت آسان‌تر انجام شود.

مک بوک ایر 2019 مجهز به پردازنده نسل هشتم شرکت اینتل شده و دارای دو درگاه تاندربولت 3 به همراه تراشه امنیتی T2 است.

قیمت پایه این محصولات 1099 دلار بود که دارای پردازنده Core i5 دو هسته‌ای با فرکانس 1.6 گیگاهرتز به همراه 8 گیگابایت رم و ذخیره سازی 128 گیگابایت از نوع اس اس دی به همراه کارت گرافیکی Intel UHD Graphics 617 است. ترک پد مک بوک ایر 2019 بزرگ‌تر شده که روند کاربری را بهبود می‌دهد.

اپل در کنار بهبود سخت افزارها و روند کاربری این سری از کامپیوترهای همراه، قیمت آن‌ها را تا 100 دلار کاهش داده است که نشان دهنده تغییر سیاست‌های اپل برای فروش محصولات کامپیوتری جدید است.

مک بوک ایر 2019 در حال حاضر آماده فروش و عرضه در بازار جهانی شده و در آینده نزدیک نیز آماده عرضه در بازار ایران خواهد شد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420