لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مک بوک پرو 2019 13 اینچ از طرف اپل معرفی شد

مک بوک پرو 2019 13 اینچ از طرف اپل معرفی شد

 شرکت اپل از شب گذشته مک بوک پرو 2019 13 اینچ را آماده معرفی و عرضه در فروشگاه آنلاین وب سایت رسمی خود کرده است.

مک بوک پرو 2019 تا پیش از این با سایز 15 اینچ از طریق وب سایت رسمی شرکت اپل رونمایی شده بود و حالا وب سایت اپل نسخه‌های 13 اینچی این محصولات را نیز آماده عرضه در بازار جهانی کرده است.

مک بوک پرو 2019 13 اینچ مجهز به پردازنده‌های چهار هسته‌ای نسل هشتم شرکت اینتل شده است که دارای سرعتی دو برابر نسبت به نسل قبلی مک بوک پروهای 13 اینچی است. مک بوک پرو 2019 13 اینچ همچنین مجهز به تاچ بار، سیستم احراز هویت تاچ آیدی، سیستم بهبود نمایشگر True Tone و تراشه امنیتی T2 است.

اپل اعلام کرده که قیمت این مک بوک‌های جدید از 1299 دلار شروع شده و بسته به نوع پردازنده، حافظه اجرایی رم و ذخیره سازی اس اس دی تغییر می‌کند. نسخه پایه این محصول دارای پردازنده نسل هشتم اینتل Core i5 با فرکانس 1.4 گیگاهرتز 4 هسته‌ای، رم 8 گیگابایت و ذخیره سازی 128 گیگابایت اس اس دی به همراه کارت گرافیکی Intel Iris Plus Graphics 645 هستند.

اپل این مک بوک‌های جدید را با همان رنگ بندی قدیمی یعنی نقره‌ای و خاکستری فضایی تولید و آماده عرضه کرده است. این مک بوک‌ها تا پیش از این تأییدیه‌های مربوط به FCC را دریافت کرده بودند و حالا این شرکت مک بوک پرو 2019 13 اینچی را با قدرت پردازشی بیشتر آماده عرضه کرده است.

مک بوک پرو 2019 13 اینچ از همین حالا آماده ثبت سفارش و خرید از طریق فروشگاه اینترنتی وب سایت رسمی شرکت اپل در سراسر جهان است و قرار است به زودی آماده عرضه در کشورهای دیگر نظیر ایران شود. پیش بینی می‌شود که مک بوک‌های جدید نهایتاً تا ماه آینده آماده فروش و عرضه به عموم کاربران شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420