لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سرورهای نینتندو کفاف کاربران زیاد را نمی‌دهد

سرورهای نینتندو کفاف کاربران زیاد را نمی‌دهد

شرکت نینتندو به تازگی اعلام کرده که بیش از 10 میلیون کاربر در شبکه آنلاین خود دارد و به همین دلیل نیاز به ارتقای سرورهای خود برای بهبود روند ارائه محصولات نرم افزاری و خدمات غیرحضوری خود دارد.

شرکت نینتندو اعلام کرده که تعداد کاربران آنلاین سرویس اینترنتی این کمپانی به بیش از 10 میلیون نفر رسیده است و به همین دلیل این شرکت نیاز به ارتقای سرورهایارائه دهنده خدمات خود خواهد داشت. شرکت نینتندو در بسیاری از موارد با مشکلات زیادی درزمینهٔ ارائه خدمات نرم افزاری مواجه شده است که دلیل اصلی آن افزایش تعداد کاربران آن است.

به نظر می‌رسد که این شرکت تا پیش از این پیش بینی قطعی در مورد افزایش تعداد کاربران خود تا این حجم نکرده بود و حالا با رسیدن به تعداد 10 میلیون کاربر، تصمیم گرفته تا تمهیدات ویژه‌ای در نظر بگیرد.

تا پیش از این بسیاری از شرکت‌های توسعه دهنده و عرضه کننده بازی‌های کامپیوتری سرویس‌های آنلاین خود را برای عرضه بازی‌ها راه اندازی کرده بودند. بر این اساس مشخص شده است که نینتندو در میان این شرکت‌ها موفقیت بسیار زیادی داشته است و توانسته بیش از 10 میلیون کاربر فعال را برای خود جذب کند.

نینتندو در حال حاضر یکی از مهم‌ترین رقیب‌های ایکس باکس لایو شرکت مایکروسافت، پلی استیشن نتورک شرکت سونی و سرویس‌های دیگر نظیر استیم و اپیک گیمز به حساب میاید و این شرکت تصمیم دارد تا با توسعه و عرضه بهینه‌تر بازی‌های کامپیوتری ویژه سطح درآمد خود را از طریق عرضه بازی‌های ویدیویی به صورت دیجیتالی افزایش دهد.

در حال حاضر نینتندو یکی از مهم‌ترین تولید کنندگان کنسول‌های بازی به حساب میاید که در آینده نزدیک تصمیم دارد تا با تولید نسخه ارزان قیمت کنسول‌های بازی با قابلیت حمل بیشتر و امکان استفاده از پردازش ابری درآمد بیشتری را از آن خود کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420