لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مایکروسافت احتمالاً با ایکس باکس مینی به رقابت پلی استیشن 5 می‌رود

مایکروسافت احتمالاً با ایکس باکس مینی به رقابت پلی استیشن 5 می‌رود

 اطلاعات مربوط به پروژه اسکارلت در اپل در حال انتشار است و حالا بررسی‌های انجام شده حاکی از آن است که این کمپانی تصمیم دارد تا با کنسول ایکس باکس مینی به رقابت پلی استیشن 5 برود.

مایکروسافت تصمیم دارد تا به جای توسعه و عرضه یک کنسول بازی گران قیمت با سخت افزارهای بسیار قوی، یک دستگاه سبک و ارزان قیمت را تولید و عرضه کند که از طریق پردازش‌های ابری مبتنی بر سرویس مایکروسافت آژور می‌تواند بازی‌ها را با کیفیت‌های مناسب اجرا کند.

از طرف دیگر سونی تصمیم دارد تا از سال 2020 فرایند تولید و عرضه پلی استیشن 5 را آغاز کند. از همین حالا مشخص شده است که پلی استیشن 5 همانند روند همیشگی سونی برای تولید و عرضه کنسول‌های بازی قرار است به طور کامل از لحاظ سخت افزاری بهبود پیدا کند.

در حقیقت مایکروسافت در حال تغییر روند کاری کنسول‌های خود است و تصمیم دارد تا به جای تولید و عرضه کنسول‌های گران قیمت و پر هزینه با امکان اجرای بازی‌های آنلاین، یک کنسول ارزان قیمت‌تر؛ اما با کاربری مشابه را به کاربران ارائه دهد.

گفتنی است که مایکروسافت تمایل دارد تا این کنسول را به صورت تمام دیجیتالی تولید و آماده عرضه به بازار کند که این مسئله باعث می‌شود تا میزان فروش و عرضه بازی‌ها از سرویس ایکس باکس لایو افزایش پیدا کند. مایکروسافت در حقیقت با توسعه و عرضه این کنسول بازی تصمیم دارد تا تعداد کاربران ایکس باکس لایو را افزایش دهد و از آن طریق بازی‌ها را به صورت قانونی برای کاربران آماده عرضه کند و از طرف دیگر قدرت سیستم پردازش ابری خود را برای عرضه بازی‌ها به کار بگیرد. گفتنی است که کنسول جدید مایکروسافت قرار است در نیمه دوم سال 2020 آماده عرضه به بازار شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373