لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

استیو جابز، تیم کوک را فردی محصول محور نمی‌دانست

استیو جابز، تیم کوک را فردی محصول محور نمی‌دانست

نویسنده کتاب زندگینامه استیو جابز اخیراً طی مصاحبه‌ای اعلام کرده که او تیم کوک را فردی محصول محور نمی‌دانست.

بر اساس گزارش اخیر CNBC جابز بر این ادعا بود که تیم کوک یک فرد تک بعدی نبوده و می‌تواند از پس هر کاری بر آید. با این حال استیو جابز از تیم کوک به خاطر عدم تمرکز و خلاقیت لازم برای ساخت محصولات انتقاد کرده بود. والتر ایزاکسون، نویسنده کتاب زندگی نامه استیو جابز ادعا کرده که مدیر عامل سابق شرکت اپل در برخی از موارد سخت گیری‌های بسیار زیادی داشت که در کتاب زندگی نامه او به آن‌ها کمتر اشاره شده است. این کتاب در اکتبر 2011 و مشخصاً 19 روز پس از مرگ جابز منتشر شد.

ایزاکسون این ادعا را در واکنش به ادعای اخیر وال استریت ژورنال و اختلافات جانی آیو با تیم کاری تیم کوک و در نهایت جدایی او از اپل مطرح کرده است. او ادعا کرده که استیو جابز بارها پیش از مرگش نگرانی‌های زیادی در مورد فعالیت تیم کوک به عنوان مدیر عامل اجرایی شرکت اپل داشت و او را فردی بی‌علاقه به مدیریت و نظارت فرایند توسعه و ساخت محصولات می‌دانست.

ایزاکسون تا پیش از این نیز انتقادات زیادی را نسبت به اپل مطرح کرده بود و در سال 2014 اعلام کرده بود که شرکت‌های گوگل و آمازون به زودی می‌توانند از لحاظ نوآوری و ساخت محصولات مدرن‌تر جایگاه ویژه شرکت اپل را بربایند و به شرکت‌های مهم‌تری در زمینه فناوری و تولید محصولات الکترونیکی مدرن تبدیل شوند.

این ادعاها در حالی مطرح شده است که از زمان مدیرعامل شدن تیم کوک تا به امروز اپل تنها یک بار و آن هم در سال 2018 و به خاطر کاهش میزان فروش آیفون XR در بازار چین با بحران‌های شدید مالی مواجه شده بود و این شرکت همچنان به نوآوری و ساخت محصولات با کیفیت و ویژه متعهد بوده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420