لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تبلیغ جدید اپل برای سیستم احراز هویت فیس آیدی

تبلیغ جدید اپل برای سیستم احراز هویت فیس آیدی

 شرکت اپل روز گذشته ویدیوی تبلیغاتی ویژه‌ای را برای منتشر کرده است. این ویدیو در کانال رسمی یوتیوب شرکت اپل منتشر شده است.

در این ویدیو تبلیغاتی کوتاه اپل تنها یکی از حسن‌های مهم فیس آیدی را به تصویر کشیده است. آیفون‌ها در زمان نگاه کردن کاربر به نمایشگر قفل را با می‌کنند و محتوای پیام‌ها و نوتیفیکیشن‌ها را به کاربران نشان می‌دهد.

اپل در ویدیوی تبلیغاتی جدید از یک ایده جالب استفاده کرده و نشان داده که کاربر آیفون در زمان خوابیدن به راحتی می‌تواند با یک نگاه نمایشگر را روشن کند و از آن طریق تمام نوتیفیکیشن‌ها را تماشا کند.

این ویدیو همچنین از یک آیفون ایکس آر استفاده کرده است و این قابلیت را در این تلفن هوشمند میان رده اما قدرتمند به تصویر کشانده است. بر این اساس می‌توان از این ویدیو به نتیجه رسید که اپل در تلاش است تا همواره آیفون ایکس آر را به عنوان یکی از بهترین تلفن‌های هوشمند عرضه شده در بازار معرفی و آماده عرضه کند. 

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

 شعار اپل در این ویدیوی تبلیغاتی «فیس آیدی؛ ایمن‌تر و حتی راحت‌تر» بوده است که مهم‌ترین خصوصیت‌های سیستم احراز هویت فیس آیدی را درون خود داشته است.

گفتنی است که در این ویدیو از آهنگ NICE که توسط DJ Latroit، یکی از برندگان جایزه گرمی ساخته شده، استفاده شده است. علاوه بر این، فرد پیام دهنده «کریگ» نام دارد که به احتمال زیاد به کریگ فدریگی، مدیر بخش توسعه نرم افزاری محصولات اپل اشاره دارد.

اپل فیس آیدی را در سال 2017 و در کنار آیفون X رونمایی کرد و آن را در سال 2018 در تمامی تلفن‌های هوشمند تعمیم داد. شرکت اپل تصمیم دارد تا تمام آیفون‌های 2019 را مجهز به این سیستم احراز هویت کند و دیگر از تاچ آیدی در گوشی‌های هوشمند رده بالای خود استفاده می‌کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420