لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سومین بتای آی او اس 13 و آیپد او اس آماده عرضه شد

سومین بتای آی او اس 13 و آیپد او اس آماده عرضه شد

 شرکت اپل از شب گذشته اقدام به آماده سازی و عرضه آی او اس 13 و آیپد او اس کرده است و توسعه دهندگان می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند.

توسعه دهندگانی که تا پیش از این حساب 99 دلاری اختصاصی اپل را تهیه کرده باشند از همین حالا می‌توانند با مراجعه به بخش آپدیت‌های نرم افزاری ارائه شده در دستگاه‌های خود، این نسخه‌ها را به همراه کیت توسعه دهندگان آن‌ها دریافت کنند. این نسخه در حال حاضر برای تمامی آیفون‌ها و آیپدها ارائه شده است، با این حال بررسی‌های انجام شده حاکی از آن است که بتای سوم آی او اس 13 برای آیفون 7 و آیفون 7 پلاس آماده عرضه نشده است.

بیلد اخیر منتشر شده شامل 17A5522g می‌شود که تنها کمی تغییر نسبت به بیلد قبلی با عنوان 17A5522f می‌شود که باعث بهبود روند کاربری دستگاه‌ها می‌شود. گفتنی است که این به روز رسانی‌ها می‌توانند به صورت OTA و بدون نیاز به اتصال دستگاه‌ها به کامپیوترهای دسکتاپ نصب شده و قابلیت‌های آن‌ها مورد بررسی و استفاده توسعه دهندگان قرار گیرد.

گفتنی است که اپل آی او اس 13 و آیپد او اس را در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان که در خرداد ماه برگزار شد، رونمایی کرد و تصمیم دارد تا پس از برگزاری رویداد پاییزی خود که در اواسط شهریور تا مهر سال جاری است آن‌ها را آماده عرضه به صورت عمومی به تمامی کاربران کند.

کاربران پس از آماده سازی این نسخه‌ها در پاییز سال جاری میلادی می‌توانند آن‌ها را در آیفون‌ها و آیپدها نصب کرده و از قابلیت‌های آن‌ها استفاده کنند. آیپد او اس باعث می‌شود تا روند کاربری دستگاه‌های آیپد به صورت هوشمندانه‌تر تغییر کند و از طرف دیگر کاربران آیفون می‌توانند با نصب آی او اس 13 به قابلیت‌های جدیدی مثل حالت تاریک و سیستم امنیتی و کاربری دسترسی داشته باشند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420