لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نام PES 2020 به EFootball تغییر می‌کند

نام PES 2020 به EFootball تغییر می‌کند

شرکت کونامی به تازگی اعلام کرده که بازی PES 2020 به EFootball تغییر می‌کند. این شرکت در مورد تغییرات اعمالی در نام این بازی توضیحاتی ارائه داده است.

کونامی اعلام کرده نام بازی ویدیویی فوتبالی بعدی خود را به دلیل بهبود روند برند سازی و نام گذاری در کشورهای اروپایی به eFootball: PES تغییر می‌دهد. این شرکتهمچنین اعلام کرده که بازی حدید قرار است با تمرکز بیشتر روی بازی‌های الکترونیکی در حوزه ورزش توسعه پیدا کند و به همین دلیل نام این بازی را تغییر داده است.

نام PES برای بسیاری از کاربران اروپایی عجیب و غیرمعمول است و به همین دلیل سطح فروش این بازی در اروپا نسبت به سری بازی‌های فیفا کمتر بوده است و به همین دلیل شرکت کونامی تصمیم دارد تا با تغییر نام و برند بازی خود روند نام گذاری و ارتباط با کاربران را افزایش دهد.

کونامی همچنین اعلام کرده که در سال جاری میلادی برای توسعه و عرضه eFootball: PES دیگر با باشگاه بارسلونا همکاری نمی‌کند و این بار تصمیم دارد تا با باشگاه انگلیسی منچستر یونایتد همکاری کند. به همین دلیل در تمامی تصویر و بنرهای بازی جدید فوتبالی کونامی عکس باشگاه منچستر یونایتد و ترکیب جدید این تیم در سال 2019 و 2020 قرار بگیرد.

PES یکی از مهم‌ترین بازی‌های فوتبالی است که برای کامپیوترهای شخصی و کنسول‌های بازی نظیر ایکس باکس وان و پلی استیشن آماده عرضه می‌شود. این بازی همانند رقیب مهم خود یعنی فیفا به صورت سالانه و بر اساس تغییراتی که در تیم‌های فوتبالی اعمال می‌شود، آماده عرضه به عموم کاربران می‌شود.

گفتنی است که بازی eFootball: PES قرار است از نیمه دوم سال جاری میلادی آماده عرضه به کاربران شود و تا یک سال آینده به عنوان جدیدترین بازی فوتبالی شرکت کونامی به کاربران ارائه خواهد شد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373