لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون 11 احتمالاً دارای قابلیت شارژ معکوس است

آیفون 11 احتمالاً دارای قابلیت شارژ معکوس است

 گزارش‌های منتشر شده از بررسی‌های اولیه و تصاویر فاش شده از برد مداری آیفون 11 حاکی از آن است که این تلفن هوشمند دارای قابلیت شارژ معکوس است.

Filip Koroy یکی از فعالان در شبکه اجتماعی یوتیوب به تازگی تصویری از برد مدار منطقی و باتری آیفون 11 را در کانال یوتیوبی خود EverythingApplePro منتشر کرده است. در این تصویر مشخص شده که اپل طراحی L مانند باتری دو سلولی آیفون 11 و آیفون 11 مکس را تغییر داده است و به جای آن یک باتری با حجم بزرگ‌تر را طراحی کرده است.

این مسئله به معنای آن است که ظرفیت باتری آیفون 11 مکس تا 3650 میلی آمپر ساعت افزایش پیدا می‌کند. در حالی که ظرفیت باتری آیفون XS Max برابر 3174 میلی آمپر ساعت بوده است. اپل همچنین به خاطر جای دادن این باتری در بدنه آیفون 11 مجبور به کاهش حجم برد مدار منطقی آن شده است و آن را فشرده‌تر از قبل طراحی کرده است. در حقیقت عمده حجم داخلی آیفون 11 مکس را باتری آن تشکیل خواهد داد و برد مدار منطقی حجم بسیار کمتری را اشغال می‌کند.

از طرف دیگر، شرکت اپل تصمیم دارد تا در توسعه و عرضه آیفون11 علاوه بر افزایش حجم باتری امکان بهره‌مندی از قابلیت شارژ معکوس را نیز به کاربران ارائه دهد. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا از طریق یک کابل یا سیستم شارژ بی‌سیم مبتنی بر استاندارد QI دستگاه‌های جانبی نظیر ایرپادهای بی‌سیم و حتی آیفون‌های دیگر را شارژ کنند.

با وجود انتشار این اطلاعات هنوز معلوم نیست که صحت ادعای مطرح شده توسط کانال یوتیوبی EverythingApplePro تا چقدر است و نمی‌توان به طور کامل به این قابلیت در تلفن‌های هوشمند جدید آیفون آماده عرضه می‌شود یا اپل تمایلی به ارائه قابلیت شارژ معکوس ندارد.

اپل تصمیم دارد تا در سپتامبر سال جاری میلادی از آیفون 11 و گوشی‌های جدید خود رونمایی کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420