لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل واچ از استاندارد QI برای شارژ بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کند!

اپل واچ از استاندارد QI برای شارژ بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کند!

 یکی از مهم‌ترین سؤالانی پر تکراری که برای کاربران ایجاد شده، نحوه شارژ کردن اپل واچ به صورت بی‌سیم با استفاده از شارژهای اختصاصی است.

اپل از سال 2014 تا کنون دو نسل و 4 سری از ساعت‌های هوشمند اپل واچ را آماده عرضه به بازار کرده که از سیستم شارژ بی‌سیم و مگنتی استفاده می‌کنند. اپل واچ‌ها به دلیل افزایش مقاومت در برابر نفوذ آب دارای درگاه خاصی برای شارژ نیست و به همین دلیل کاربران برای استفاده از این ساعت‌های هوشمند باید از شارژرهای بی‌سیم و مگنتی استفاده کنند.

اما یکی از مهم‌ترین نکاتی که برای شارژ اپل واچ‌ها وجود دارد این است که این ساعت‌های هوشمند از استاندارد اختصاصی اپل برای شارژ استفاده می‌کنند و به همین دلیل کاربران نمی‌توانند آن‌ها را از شارژرهای بی‌سیم معمولی استفاده کنند.

شارژهای بی‌سیم معمولی که امکان شارژ آیفون 8 و 8 پلاس در کنار آیفون X، XS Max و XR را دارند از استاندارد QI استفاده می‌کنند. کاربران پس از خرید این آیفون‌های جدید می‌توانند شارژرهای بی‌سیم مبتنی بر استاندارد QI را تهیه کنند و گوشی‌های خود را از طریق آن شارژ کنند.

با این حال کاربران باید به یاد داشته باشند که این شارژرها نمی‌توانند اپل واچ‌ها را شارژ کنند، مگر اینکه استاندارد MFI اپل را شارژ مگنتی اپل واچ را دریافت کنند. بسیاری از شارژرهای ارائه شده با استاندارد Qi دارای قابلیت شارژ اپل واچ نیستند و به همین دلیل کاربران نمی‌توانند از این دستگاه‌ها برای شارژ اپل واچ استفاده کنند.

بر این اساس کاربران برای شارژ اپل واچ باید از شارژر اختصاصی همین ساعت‌های هوشمند را خریداری کنند. گفتنی که است که برخی از پاور بانک‌های ارائه شده در بازار امکان شارژ بی‌سیم اپل واچ را نیز دارند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420