لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اینسایدر: مشکلات مک بوک‌های جدید به خاطر جانی آیو است

اینسایدر: مشکلات مک بوک‌های جدید به خاطر جانی آیو است

 خبرگزاری اینسایدر به تازگی مقاله‌ای را منتشر کرده که طی آن ادعایی مبتنی بر مقصر بودن جانی آیو در مشکلات مک بوک‌های جدید را مطرح کرده است.

بر اساس مقاله تحلیلی اینسایدر جانی آیو تلاش و اسرار زیادی برای نازک‌تر ساختن مک بوک‌های جدید داشت و به همین دلیل برخی از طراحی‌های اصلی مک بوک‌ها نظیر دکمه‌های قیچی مانند کیبوردها و چیدمان قطعات سخت‌افزاری را تغییر داد که این مسئله باعث تغییراتی منفی در مک بوک‌های جدید شده است.

اینسایدر مقاله یاد شده را به نقل از «جان گرابر» یکی از وبلاگ نویسان فعال در حوزه فناوری منتشر کرده است. گرابر تا پیش از این مک بوک‌های جدید را بدترین محصولات تاریخ اپل خوانده بود و حالا او در نوشته‌های جدید خود جانی آیو را مسئول نقص‌های این محصولات می‌داند.

گرابر ادعا می‌کند که جانی آیو به طرز وسواس گونه‌ای تمایل به ساخت دستگاه‌های بیش از اندازه نازک دارد و استفاده از طراحی مینیمالی ساده در دستگاه‌ها دارد و به همین دلیل او مقصر اصلی مشکلات ایجاد شده از خرابی کیبورد در مک بوک‌های جدید است.

این ادعا در حالی مطرح شده که جانی آیو در یکی از مصاحبه‌های خود در سال 2017 اعلام کرده بود که نظارت کامل روی طراحی مک بوک‌های جدید نداشته است. بررسی‌های وال استریت ژورنال و دیگر خبرگزاری‌های اخیر نیز از آن حکایت دارند که جانی آیو از سال 2015 شخصاً نظارت کامل روی تولید و توسعه محصولات اپل نداشت و جف ویلیامز و افراد دیگر دخالت بیشتری در این زمینه داشته‌اند.

با توجه به موارد یاد شده به طور کامل نمی‌توان گفت که طراحی کیبوردهای پروانه‌ای ناشی از فعالیت‌های جانی آیو در اپل بوده و باید منتظر بود و دید که اپل از سال آینده در طراحی محصولات خود چه تغییراتی را اعمال می‌کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420