لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ایکس باکس مینی کنسول ارزان قیمت بعدی مایکروسافت است

ایکس باکس مینی کنسول ارزان قیمت بعدی مایکروسافت است

 شرکت مایکروسافت به احتمال زیاد تصمیم دارد تا در آینده نزدیک کنسول ارزان قیمت خود را با اتکا بر سیستم پردازش ابری ایکس کلاود با عنوان ایکس باکس مینی آماده عرضه به بازار کند.

این اطلاعات توسط وب سایت Thurrott.com منتشر شده که بر اساس آن مشخص شده که شرکت مایکروسافت تصمیم دارد تا در آینده نزدیک ارزان قیمت‌ترین کنسول بازی خود را آماده عرضه به بازار کند. این کنسول از لحاظ اندازه ابعاد بسیار کوچک‌تری نسبت به نسخه عادی ایکس باکس‌ها دارد؛ با این حال به کنترلر های بی‌سیم این دستگاه‌ها متصل می‌شود و می‌تواند با اتصال به تلویزیون محتوای ویدیویی را آماده پخش کند.

این کنسول قرار است از لحاظ بازدهی سخت افزاری در رده بنده پایین‌تری نسبت به ایکس باکس‌های عادی قرار داشته باشد، با این حال کاربران می‌توانند با اتصال به سیستم پردازش ابری، از این کنسول برای اجرای بازی‌های مختلف استفاده کنند. این کنسول به کاربران اجازه می‌دهد تا بازی‌های مختلف را تنها به صورت آنلاین و از طریق اتصال به سرورهای مبتنی بر پردازش ابری آماده اجرا کند.

بر این اساس بررسی‌های انجام شده حاکی از آن است که شرکت مایکروسافت به احتمال زیاد در توسعه و عرضه این محصول قیمت کنسول را کاهش می‌دهد با این حال هزینه ارائه بازی‌ها را افزایش می‌دهد ؛ چرا که مایکروسافت برای عرضه این بازی تصمیم دارد تا از سرورهای اختصاصی خود برای پردازش‌های ابری استفاده کند.

این کنسول با قیمت بسیار پایین می‌تواند تجربه‌ای ویژه از بازی‌های مبتنی بر پردازش‌های ابری را در اختیار کاربران قرار دهد. مایکروسافت تصمیم دارد تا این کنسول بازی را تحت پروژه اسکارلت آماده عرضه کند. گفتنی است که اسکارلت در جریان رویداد E3 2019 آماده معرفی شد و در آینده نزدیک آماده عرضه و تجاری سازی خواهد شد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373