لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تصویر رندر دیگری از آیپد تاشو منتشر شد

تصویر رندر دیگری از آیپد تاشو منتشر شد

تنها یک روز پس از انتشار شایعات مربوط به تلاش اپل برای توسعه و عرضه آیپد تاشو در سال 2020، یک تصویر دیگر رندر از این محصول احتمالی آماده انتشار شده است.

شرکت اپل تصمیم دارد تا در سال 2020 به احتمال زیاد از یک آیپد با قابلیت اتصال به نسل جدید سیستم‌های ارتباط بی‌سیم (5G) و امکان تا شوندگی را در آن‌ها ارائه دهد. اطلاعات مربوط به این پروژه جدید مایکروسافت توسط موسسه‌های خبری معتبر نظیر Economic Daily News و IHS Markit تائید شده است و حالا تصاویر مبتنی بر این سیستم‌های هوشمند آماده انتشار در فضای اینترنت شده‌اند.

در این تصاویر نشان داده شده است که آیپد تاشو می‌تواند دارای دو بخش جداگانه باشد و در هر یک از بخش‌ها امکان اجرای یک اپلیکیشن را به‌صورت خاص داشته باشد. برای مثال کاربران می‌توانند از طریق این محصول در یکی از بخش‌های نمایشگر یک تصویر را ویرایش کنند و در نمایشگر بعدی نتیجه تغییرات انجام شده توسط خود را مشاهده کنند.

این اطلاعات همچنین مشخص کننده آن است که اپل از سال 2020 فرایند تولید و عرضه محصولات مبتنی بر سیستم ارتباطی نسل پنجم همراه را آغاز می‌کند و به احتمال زیاد آیپد تاشو اولین محصول از این دسته خواهد بود و پس از آن اپل به سمت تولید آیفون‌های 2020 که در حال حاضر با عنوان آیپد 12 شناخته می‌شود خواهد رفت و محصولی ویژه و خاص را آماده عرضه به بازار می‌کند.

شرکت اپل تصمیم دارد تا این آیپد را در سایزهای احتمالی 13 یا 15 اینچ آماده عرضه به بازار کند و پس از آن فرایند تولید و عرضه محصولات دیگر با قابلیت‌های مشابه را در بازار جهانی آغاز کند. گفتنی است که اپل به‌صورت رسمی هنوز هیچ ادعایی در این زمینه نکرده است و هنوز معلوم نیست که این محصولات با چه قابلیت‌هایی آماده عرضه به بازار می‌شوند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420