لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ماکت آیفون 11 با سیستم عامل اندروید ساخته شد

ماکت آیفون 11 با سیستم عامل اندروید ساخته شد

 تنها چند ماه تا زمان معرفی آیفون 11 و آیفون 11 مکس در جریان کنفرانس پاییزی اپل باقی مانده است و حالا موج زیادی از شایعات در مورد این تلفن‌های هوشمند منتشر شده است که بر اساس آن‌ها ماکتی مبتنی بر سیستم عامل اندروید از آن ساخته شده است.

هفته گذشته بود که یکی از شرکت‌های تولید کننده قاب‌های مناسب برای آیفون‌ها یک تصویر CAD از آیفون 11 را منتشر کرد که در آن ظاهر کامل آیفون 11 و نسخه بعدی آیفون XR مشخص شده بود. اما حالا کانال یوتیوبی Amazing Unboxing اقدام به انتشار ویدیویی در مورد ظاهر احتمالی آیفون 11 کرده است. در این ویدیو، ماکتی از آیفون 11 با سیستم عامل اندروید که به صورت شخصی سازی شده توسعه داده شده قرار گرفته است که کاربران می‌توانند از آن طریق به‌ظاهر احتمالی تلفن‌های هوشمند جدید شرکت اپل پی ببرند.

این ماکت‌ها در حقیقت تلفن‌های هوشمند واقعی هستند که با سیستم عامل اندروید و بدنه‌ای مشابه با آنچه در شایعات آمده ساخته شده‌اند. در این مات‌ها آیفون 11 مجهز به دوربین سه گانه با طراحی مربعی شکل شده است و میتواند تصاویر با کیفیت تری را به ثبت برساند.

سیستم عامل اندروید نصب شده در این تلفن‌های هوشمند به گونه‌ای شخصی سازی شده که ظاهری کاملاً مطابق با آی او اس 12 داشته باشند تا بتوان به طور کامل ظاهر اصلی و کلی آیفون جدید اپل را تشخیص داد و روند کاربری و استفاده از آن‌ها را مشاهده کرد.

گفتنی است که اپل تصمیم دارد تا در جریان کنفرانس پاییزی خود که معمولاً در شهریور هر سال برگزاری می‌شود از آیفون‌های جدید خود رونمایی کند و یک ماه پس از آن فروش و عرضه عمومی آن را در بازار جهانی آغاز کند. ضمناً با وجود این شایعات، شرکت اپل هنوز هیچ اطلاعاتی از محصولات جدید خود منتشر نکرده است. 

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420