لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

با کابل Magabolt MagX مک بوک خود را به صورت مگنتی شارژ کنید

با کابل Magabolt MagX مک بوک خود را به صورت مگنتی شارژ کنید

یکی از گجت های کاربردی که اخیرا برای سری جدید کامپیوترهای مک آماده عرضه شده است، Magabolt MagX است که میتواند درگاه تایپ سی دستگاه‌های مدرن اپل را به یک درگاه مگنتی تبدیل کند.

Magabolt MagX یک کابل یو اس بی تایپ سی است که دارای دو تبدیل برای ایجاد یک رابط مگنتی مشابه با Mag Safe های جدید است. بخش جدا شوند این کابل به صورت مستقیم به یکی از درگاه‌های یو اس بی تایپ سی مک بوک‌های جدید متصل می‌شود و آن را به درگاه مگنتی متصل می‌کند. از طرف دیگر این کابل به درگاه مگنتی ذکر شده متصل می‌شود و درگاه یو اس بی تایپ سی را به آداپتورهای جدید ارائه شده در مک بوک‌های جدید متصل می‌کند. 

  درگاه یو اس بی تایپ سی از سال 2015 رفته رفته جایگاه تمام درگاه‌های ارائه شده در مک بوک‌ها را گرفت و اپل دیگر از شارژرهای مبتنی بر Mag Safe را آماده عرضه به بازار نکرد. به همین دلیل بسیاری از کاربران دستگاه‌های جدید مک تصمیم به استفاده از درگاه‌های مدرن‌تر در دستگاه‌های خود گرفتند تا از آن طریق بتوانند به صورت هوشمندانه‌تر کارهای خود را انجام دهند.

 این کابل بارنگ مشکی تولید شده است و میتواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای استفاده در مک بوک‌های خاکستری فضایی به حساب بیاید تا از آن طریق کاربران هارمونی بهتری از رنگ‌ها را در زمان استفاده از دستگاه‌های خود تجربه کنند. این کابل در حال حاضر در وب سایت رسمی خودش با قیمت 49.90 دلار آمریکا آماده عرضه شده است و به زودی آماده عرضه در بازار جهانی می‌شود و کاربران در سراسر دنیا می‌توانند از آن برای کارهای مختلف استفاده کنند.

گفتنی است که برای استفاده از این کابل باید همچنان آداپتور اصلی مک بوک با درگاه یو اس بی تایپ سی را مورد استفاده قرار دهید. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420