لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپلیکیشن اسپاتیفای استیشن برای شخصی سازی رادیوها در کارپلی و آی او اس آماده عرضه شد

اپلیکیشن اسپاتیفای استیشن برای شخصی سازی رادیوها در کارپلی و آی او اس آماده عرضه شد

 اسپاتیفای به تازگی اپلیکیشن استیشن خود را برای پشتیبانی از کارپلی در سیستم عامل آی او اس آپدیت کرده است. این اپلیکیشن به کاربران امکان اجرا و پخش محتوای صوتی را به صورت مستقیم روی کارپلی ارائه می‌دهد و دیگر کاربرانبه استفاده از آیفون‌ها محدود نخواهند بود.

کاربرانی که از اسپاتیفای استیشن به همراه سیستم ارتباطی کارپلی در سیستم پخش اتومبیل‌ها استفاده می‌کنند؛ از این پس می‌توانند به صورت هوشمندانه و سریع‌تر به محتوای موسیقی‌های ارائه شده در این سرویس دسترسی داشته باشند و بدون نیاز به کار با تلفن‌های هوشمند خود در حین رانندگی محتوای خود را روی سیستم پخش موسیقی‌ها پخش کنند.

اسپاتیفای استیشن نزدیک به یک ماه پیش برای کاربران آمریکایی این سرویس پخش موسیقی آماده عرضه شد که تمرکز آن روی محوریت عرضه پخش محتوای مشابه با رادیوهای مختلف آماده عرضه شده بود. کاربرانی که دارای اکانت کاربری آمریکایی اسپاتیفای هستند از همین حالا می‌توانند با اتصال این سرویس روی سیستم پخش کارپلی خود اقدام به پخش محتوای مورد نظر روی دستگاه‌های خود کنند.

این قابلیت در کنار توسعه و عرضه آی او اس 13 و کارپلی با قابلیت‌های جدید میتواند به صورت بهینه‌تر کارهای مختلف را روی دستگاه‌های گوناگون انجام دهد؛ بر این اساس که کاربران می‌توانند به ایستگاه‌های رادیویی اینترنتی به همراه برخی از قابلیت‌های ویژه دسترسی داشته باشند.

اسپاتیفای تصمیم دارد تا با توسعه و عرضه قابلیت‌های مختلف نظیر پخش ایستگاه‌های رادیویی بین‌المللی و پادکست‌ها تعداد کاربران بیشتری را به استفاده از سرویس‌های دیجیتالی خود تشویق کند. اسپاتیفای سرویس‌های جدید خود را همچنان به صورت رایگان به همراه قابلیت‌های ویژه که به صورت پولی ارائه می‌شوند در اختیار کاربران قرار می‌دهد که برای دریافت قابلیت‌های پولی باید اکانت پریمیوم اسپاتیفای را خریداری کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420