لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کیبورد مک بوک ایر 2019 با طراحی قیچی مانند آماده عرضه می‌شوند

کیبورد مک بوک ایر 2019 با طراحی قیچی مانند آماده عرضه می‌شوند

 شرکت اپل تصمیم دارد تا در تولید و عرضه مک بوک ایر 2019 از طراحی کیبورد قیچی مانند استفاده کند و مکانیزم آن را به حالت سابق درآورد.

مینگ چی کو تحلیلگر سرشناس محصولات شرکت اپل به تازگی در شایعات و پیش بینی‌های خود اعلام کرده که شرکت اپل تصمیم دارد تا طراحی کیبوردهای مک بوک ایر 2019 را به حالت سابق درآورد و از طراحی قیچی مانند استفاده کند. این طراحی تا پیش از این در تمامی کامپیوترهای مک تا سال 2015 مورد استفاده قرار می‌گرفت. اما اپل در سال 2015 رفته‌رفته طراحی کیبورد پروانه‌ای را جایگزین طراحی قیچی مانند کرد. اپل در سال 2015 مک بوک 12 اینچی، در سال 2016 تمامی مدل‌های مک بوک پرو و در سال 2018 مک بوک ایر را مجهز به کیبوردهای پروانه‌ای کرد.

مینگ چی کو اعلام کرده که شرکت اپل تصمیم دارد تا در طراحی و تولید مک بوک‌های جدید از نسل جدید کیبوردهای پروانه‌ای استفاده کند که باعث بهبود تجربه تایپ کردن و استفاده طولانی مدت از دستگاه‌های مک می‌شود. مینگ چی کو همچنین اعلام کرده که مک بوک پرو 2020 به بعد نیز از طراحی قیچی مانند نسل جدید استفاده خواهند کرد و اپل برای بار دیگر این طراحی را مورد استفاده قرار می‌دهد و طراحی پروانه‌ای را برای بار دیگر از محصولات خود حذف می‌کند.

کیبوردهای پروانه‌ای دارای مشکلات و محدودیت‌های زیادی است که اصلی‌ترین علت آن به خرابی دکمه‌ها به خاطر نفوذ گرد و غبار زیر دکمه‌ها به‌حساب میاید. به همین دلیل مینگ چی کو اعلام کرده که عرضه مک بوک پروهای دارای مکانیزم جدید قیچی مانند باعث افزایش 500 تا 700 درصدی فروش این محصولات در سال 2020 نسبت به سال گذشته می‌شود. کو در نهایت اعلام کرده که این مکانیزم باعث تغییر در ابعاد مک بوک‌های جدید نمی‌شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420