لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیپد تاشو با قابلیت اتصال 5G در سال 2020 آماده عرضه می‌شود

آیپد تاشو با قابلیت اتصال 5G در سال 2020 آماده عرضه می‌شود

 شایعات اخیر منتشرشده از فعالیت‌های شرکت اپل حاکی از آن است که این کمپانی تصمیم دارد تا در سال 2020 از آیپد تاشو با قابلیت اتصال به سیستم ارتباطی 5G رونمایی کند.

بر اساس گزاراش اخیر منتشرشده توسط Economic Daily News و IHS Markit شرکت اپل تصمیم دارد تا در سال 2020 اقدام به تولید یک آیپد تاشو با قابلیت اتصال به سیستم ارتباطی 5G کند. بر اساس این گزارش اپل تصمیم دارد تا یک آیپد 12 اینچی را با شباهت کاربری به آیپد پرو نسل 3 آماده عرضه به بازار کند که تنها تفاوت آن به قابلیت تا شوندگی و ارتباط 5G مربوط می‌شود.

این گزارش از دو لحاظ حائز اهمیت است؛ اول اینکه شرکت اپل تصمیم دارد تا تولید و عرضه محصولات تاشوی خود را در سال 2020 آماده عرضه کند و با محصولاتی نظیر گلکسی فولد سامسونگ و میت ایکس هواوی رقابت کند. بخش دوم این خبر نشان دهنده آن است که اپل تصمیم دارد تا در سال 2020 میلادی فرایند عرضه دستگاه‌های مبتنی بر سیستم ارتباطی 5G را آغاز کند و آن را در آیفون و آیپد آماده عرضه کند. اپل از سال 2017 فرایند توسعه بسترهای مبتنی بر اینترنت 5G را آغاز کرد و حتی در بخشی از اپل پارک به عنوان مقر جدید خود قابلیت‌های آن را مورد تست قرار داد.

شرکت اپل تلاش دارد تا این محصول را به عنوان یک ابزار سازگار و کارآمد برای کسب و کارها و افراد حرفه‌ای آماده عرضه به بازار کند. پس از ان انتشار این خبر تصاویر سه بعدی مختلفی از آیپد تاشو با سایزها و ظاهرهای مختلف آماده انتشار در وب سایت‌های مختلف شده است که ظاهر احتمالی این محصول را نشان می‌دهد. اپل تصمیم دارد تا در سال 2020میلادی تغییرات مهمی را در محصولات سخت افزاری خود آماده عرضه کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373