لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

شیائومی آواتارهای جدید خود را با تقلید از مموجی‌ها آماده عرضه کرد

شیائومی آواتارهای جدید خود را با تقلید از مموجی‌ها آماده عرضه کرد

 شرکت چینی شیائومی به‌تازگی از آواتارهای سه بعدی خود با تقلید کامل از مموجی‌های شرکت اپل رونمایی کرده است.

این آواتارهای سه بعدی با عنوان Mimoji معرفی شده‌اند که نام آن‌ها به طور کامل شبیه به Memoji های معرفی شده توسط شرکت اپل است. شیائومی حتی در طراحی این آواتارهای سه بعدی به طور کامل از شرکت اپل تقلید کرده است و ظاهری کاملاً مشابه را برای آن‌ها در نظر گرفته است.

کاربران دستگاه‌های شیائومی می‌توانند از این میموجی ها با قابلیت شخصی سازی مشابه با آنچه اپل برای آیفون‌ها ارائه داده استفاده کنند. شیائومی اعلام کرده که برای طراحی این میموجی ها از تیمی ویژه برای طراحی استایل های گوناگون بهره جسته است. با این حال تصاویر منتشر شده از آن‌ها نشان می‌دهد که شرکت شیائومی به طور کامل در طراحی این محصولات از اپل تقلید کرده است و تصاویری کاملاً مشابه با مموجی‌های اپل را رونمایی کرده است.

این میموجی ها قرار است در دستگاه‌های تولید شده توسط شیائومی و از طریق برخی سرویس‌های آنلاین چینی در اختیار کاربران قرار گیرد. با این حال این شرکت هنوز ادعایی در زمینه تقلید از شرکت اپل در زمینه طراحی و ساخت آن‌ها نکرده است.

به نظر می‌رسد که میموجی ها با وجود شباهت بسیار زیاد با مموجی‌های شرکت اپل ناقض حقوق و قوانین اختراع جهانی نباشند و اگر هم مشمول قوانین یاد شده باشند نیز اپل به دلیل جنگ تجاری میان آمریکا و چین نمی‌تواند از شیائومی به این خاطر شکایت کند.

تا پیش از این اپل بارها به خاطر تقلیدهایی که شرکت سامسونگ در زمینه تولید و عرضه تلفن‌های هوشمند خود از آیفون‌ها می‌کرد، از این کمپانی کره‌ای شکایت کرده بود و حالا به نظر می‌رسد که شیائومی تصمیم دارد تا همان راه سامسونگ را برای عرضه محصولات نرم افزاری و سخت افزاری پیش بگیرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420