لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل تأییدیه مدل‌های جدید مک بوک پرو 2019 را از FCC دریافت کرد

اپل تأییدیه مدل‌های جدید مک بوک پرو 2019 را از FCC دریافت کرد

شرکت اپل به‌تازگی توانسته تأییدیه تولید و عرضه مدل‌های جدید مک بوک پرو 2019 را از سازمان ارتباط آمریکا را دریافت کند.

اپل این محصولات را در دیتابیس اتحادیه اقتصادی اوراسیا نیز به ثبت رسانده است و تصمیم دارد تا در آینده نزدیک محصولات جدیدی را آماده عرضه کند. بر اساس اطلاعات منتشر شده، یکی از مدل نامبرهای مک بوک پروی جدید شامل A2159 می‌شوند.

در اسناد منتشر شده از FCC مشخص شده است که مک بوک پرو 2019 با مدل نامبر A2159 قرار است با ورودی برق 20.3 ولت و 3 آمپر آماده عرضه شود که به‌احتمال زیاد آداپتورهای 61 وات در آن قرار خواهد گرفت. بر این اساس می‌توان پیش بینی کرد که مک بوک پروی جدید قرار است در سایز 13 اینچ آماده عرضه به بازار شود.

در سندهای منتشر شده هنوز مشخص نیست که مک بوک پرو 2019 با سایز 13 اینچ را به همراه تاچ بار آماده عرضه می‌کند یا تاچ بار را در آن حذف می‌کند. با این حال شایعات منتشر شده حاکی از آن است که شرکت اپل تصمیم دارد تا مک بوک‌های جدید خود را با نمایشگر تمام صفحه آماده عرضه به بازار کند.

اپل از چند ماه پیش بخشی از مک بوک پروهای 2019 را آماده عرضه به بازار کرده بود و حالا مشخص شده است که این شرکت تصمیم دارد تا در میانه‌های سال 2019 میلادی نیز محصولات جدیدی را آماده عرضه به بازار کند که به‌احتمال زیاد دارای امکاناتی ویژه نظیر پشتیبانی از نمایشگرهای بدون حاشیه خواهد بود.

اپل همچنین تصمیم دارد تا از یک مک بوک پرو جدید با نمایشگر بزرگ با سایز 16 اینچ رونمایی کند که به‌احتمال زیاد معرفی و عرضه آن هم‌زمان با معرفی این محصول خواهد بود.

گفتنی است که اطلاعات FCC به‌صورت ناخواسته به‌صورت عمومی منتشر شده بود و وب سایت رسمی این سازمان در حال حاضر اطلاعات مربوط به مک بوک جدید را حذف کرده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420