لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل برای کاهش قیمت آیفون‌ها، تاچ آیدی را جایگزین فیس آیدی می‌کند

اپل برای کاهش قیمت آیفون‌ها، تاچ آیدی را جایگزین فیس آیدی می‌کند

 شرکت اپل تصمیم دارد تا در آینده تاچ آیدی را جایگزین فیس آیدی کند تا از آن طریق بتواند قیمت برخی از تلفن‌های هوشمند خود را کاهش دهد.

بر اساس گزارش خبرگزاری انگلیسی زبان The Global Times که در چین واقع شده است، شرکت اپل تصمیم دارد تا آیفون‌های میان رده خود را بدون سیستم احراز هویت فیس آیدی تولید کند و به جای آن از سیستم تاچ آیدی استفاده کند. سنسور تاچ آیدی در تلفن‌های هوشمند آینده شرکت اپل در زیر نمایشگر قرار خواهند گرفت تا از آن طریق دستگاه‌ها همچنان از نمایشگرهای بدون حاشیه استفاده کند.

اپل تصمیم دارد تا از طریق این تغییرات قیمت مدل‌های میان رده آیفون‌ها را کاهش دهد و بتواند توجه بازار بزرگ کشور چین را به خود جذب کند.

بر این اساس می‌توان پیش بینی کرد که شرکت اپل تصمیمی برای ارائه هم‌زمان تاچ آیدی و فیس آیدی در تلفن‌های هوشمند خود ندارد و سنسور تشخیص اثر انگشت تنها در زیر نمایشگر و به عنوان جایگزینی برای فیس آیدی آماده عرضه می‌شود. شرکت اپل تصمیم دارد تا با ارائه این تغییرات بتواند حجم فروش دستگاه‌های خود در چین را افزایش دهد تا مبارزات ایجاد شده بر سر جنگ تجاری اخیر آمریکا و چین تغییری در روند کاری آن ایجاد نکند.

اپل تا پیش از این و مشخصاً از زمان عرضه آیفون 5 اس اقدام به عرضه سیستم احراز هویت بیومتریک تاچ آیدی به کاربران کرده بود که در سال 2018 به عرضه این سیستم احراز هویتی در آیفون پایان داد. فیس آیدی جایگزین بهبود یافته تر این تاچ آیدی است که علاوه بر افزایش سطح امنیت و تسهیل روند باز کردن قفل دستگاه‌های هوشمند به اپل امکان حذف حاشیه‌های کناری نمایشگر را نیز می‌دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420