لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل 634 اپلیکیشن را به دستور مقامات دولتی مسدود کرده است

اپل 634 اپلیکیشن را به دستور مقامات دولتی مسدود کرده است

 شرکت اپل در گزارش جدید خود در زمینه شفاف سازی فعالیت‌های اپ استور اعلام کرده که 634 اپلیکیشن را به دستور مقامات دولتی و قضایی کشورهای مختلف مسدود کرده است.

در سند اخیری که اپل در مورد این مسئله منتشر کرده است، مشخص شده که اپ استور در نیمه دوم سال 2018 میلادی 80 درخواست برای حذف اپلیکیشن‌های مختلف را از دولت 11 کشور دریافت کرده است که طی هر کدام از این درخواست‌ها تعدادی از اپلیکیشن‌های ارائه شده در اپ استور حذف شده‌اند.

وب سایت TechCrunch در بررسی‌های خود از این سند اعلام کرده که اپل تنها درخواست حذف 626 اپلیکیشن را از دولت چین دریافت کرده بود که در میان آن‌ها 526 مورد را حذف کرده بود. باقی اپلیکیشن‌های حذف شده با درخواست دولت‌های مختلف نظیر ویتنام، اتریش، کویت، لبنان، هلند، نروژ، روسیه، عربستان، سوئیس و ترکیه بوده است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از طریق اپل، دولت چین بیشترین درخواست برای حذف اپلیکیشن‌ها را از اپ استور داشته است و تعداد زیادی از محصولات نرم افزاری غیرمجاز برای این کشور را که ارائه دهنده بازی‌های شرط بندی غیرقانونی، محتوای غیراخلاقی و موارد دیگر می‌شدند را حذف کرده است.

اپل اعلام کرده که صرفاً به درخواست دولت‌ها اقدام به حذف این اپلیکیشن‌ها کرده است و این مسئله به خود این شرکت مربوط نمی‌شود. اپل همچنین اعلام کرده که دولت آمریکا درخواست‌های زیادی را از کشورهای آمریکا، آلمان، اسپانیا و کانادا دریافت کرده است که اپل به بیش از 78 درصد از آن‌ها پاسخ مثبت داده است.

اپل این اطلاعات را در زمینه شفافسازی و میزان همکاری این با دولت کشورهای مختلف منتشر کرده است و به طور کامل و به طور دقیق این اطلاعات را در اختیار عمومی کاربران گذاشته است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373