لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سومین بتای توسعه دهندگان آی او اس 13 منتشر شد

سومین بتای توسعه دهندگان آی او اس 13 منتشر شد

 شرکت اپل از شب گذشته اقدام به آماده سازی و عرضه آی او اس 13 و آیپد او اس برای توسعه دهندگان کرده است.

توسعه دهندگانی که اکانت رسمی اپل برای دریافت نسخه‌های بتا را دریافت کرده‌اند؛ از همین حالا می‌توانند به‌صورت مستقیم این نسخه‌های جدید از سیستم عامل‌ها را دانلود و روی کامپیوترهای شخصی خود نصب کنند. اپل این نسخه را تنها دو هفته پس از عرضه نسخه دوم بتای آی او اس آماده عرضه کرده است که تنها برای توسعه دهندگان آماده عرضه شده است.

گفتنی است که این نسخه از آیپد او اس و آی او اس 13 با نسخه‌های بتای عمومی متفاوت است و به همین دلیل کاربران برای دانلود و نصب این نسخه‌ها باید حساب کاربری توسعه دهندگان را دریافت کنند یا اینکه تنها نسخه عمومی آن را که هفته گذشته آماده عرضه شده بود را برای دستگاه‌های خود دانلود کنند.

اپل در توسعه و عرضه نسخه جدید بتای آیپد او اس و آی او اس 13 بسیاری از مشکلات فنی و باگ‌های ایجاد شده در نسخه‌های قبلی را برطرف کرده است. کاربران با استفاده از این نسخه‌ها می‌توانند به‌صورت بهینه‌تر از دستگاه‌های خود استفاده کنند و با باگ‌های کمتری در مورد نصب نسخه‌های جدید مواجه باشند.

بررسی‌های اولین نشان داده که سرعت کاربری با آیپد او اس و ای او اس 13 در نسخه سوم بتای عرضه شده بهبود یافته است و کاربران می‌توانند به‌صورت بهینه‌تر از این دستگاه‌ها استفاده کنند.

گفتنی است که نسخه نهایی آیپد او اس و آی او اس 13 قرار است در سپتامبر سال جاری میلادی آماده عرضه شود و کاربران می‌توانند بدون هیچ محدودیتی این نسخه‌ها را دانلود و روی دستگاه‌های خود نصب کنند. این نسخه‌ها به‌صورت پیش‌فرض در دستگاه‌های جدید اپل آماده عرضه خواهد شد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373