لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سیری در آی او اس 13 می‌تواند ایستگاه‌های رادیویی را پخش کند

سیری در آی او اس 13 می‌تواند ایستگاه‌های رادیویی را پخش کند

 شرکت اپل در توسعه آی او اس 13 اقدام به توسعه و عرضه قابلیتی جدید در دستیار دیجیتالی سیری کرده که از طریق آن کاربران می‌توانند ایستگاه‌های رادیویی اینترنتی را در آیفون، آیپد و هوم پاد پخش کنند.

تا پیش از این مشخص شده بود که اپل بخشی جداگانه را برای پادکست‌ها در نظر گرفته است؛ با این حال بررسی‌های اخیر نشان می‌دهد که آی او اس 13 می‌تواند ایستگاه‌های رادیویی ارائه شده از طریق بستر اینترنت را با استفاده از دستورهای صوتی سیری آماده پخش کند.

کاربران از طریق این سرویس می‌توانند به صورت هوشمند و کاربردی و بدون نیاز به باز کردن دستگاه می‌توانند از طریق دستورهای صوتی به رادیوهای اینترنتی ارائه شده در سرویس‌های آنلاین نظیر iHeartRadio، TuneIn و Radio.com را پخش کنند و تنها کافی است دستور پخش آن‌ها را به سیری ارائه دهند.

این قابلیت اولین بار توسط وب سایت Macerkopf.de در آی او اس 13 کشف و منتشر شده است و کاربران می‌توانند علاوه بر مدیریت موسیقی‌های ارائه شده در اپ استور را ارائه داده بود. شرکت اپل در توسعه نسخه‌های جدید آی او اس امکانات بیشتری را برای سازگاری سیری با سرویس‌های مختلف در نظر گرفته است. تا پیش از این مشخص شده بود که کاربران می‌توانند از طریق این دستیار دیجیتالی موسیقی‌ها و آهنگ‌های ارائه شده در سرویس اسپاتیفای را آماده عرضه کرده بود. آی او اس از این پس می‌تواند به صورت بهینه‌تر و کارآمدتر کارهای مختلف را انجام دهد و لزوماً سیری و بخش‌های دیگر این سیستم عامل به سرویس‌های اختصاصی خود شرکت اپل محدود نخواهد بود.

گفتنی است که آی او اس 13 قرار است در شهریور سال جاری میلادی به صورت عمومی آماده عرضه به‌تمامی کاربران شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420