لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ادی کیو در مصاحبه اخیر خود در مورد محصولات نرم افزاری اپل سخن گفته است

ادی کیو در مصاحبه اخیر خود در مورد محصولات نرم افزاری اپل سخن گفته است

 ادی کیو به عنوان مدیر بخش بازاریابی محصولات نرم افزاری شرکت اپل به تازگی در جریان مصاحبه خود با مجله تایمز در مورد تحولی که اپل تی وی پلاس، اپل موزیک و اپل نیوز پلاس در دنیای دیجیتال ایجاد می‌کنند سخن به میان آورده است.

اپل از ابتدای سال جاری میلادی نشان داد که تصمیم به رقابت با سرویس‌های نرم افزاری مختلف نظیر نتفلیکس و اسپاتیفای دارد و از همین طریق سرویس‌های ویژه‌ای را آماده معرفی و عرضه در میان کاربران کرد. اپل با همکاری فیلم سازان و استودیوهای ضبط فیلم مختلف تلاش کرده تا بیشترین کیفیت را در قالب یک سرویس یکپارچه در اختیار کاربران قرار دهد.

زمانی که مصاحبه کننده تایمز در مورد همکاری اپل با استودیوهای ضبط فیلم و سریال‌ها سؤال پرسید؛ ادی کیو اعلام کرده که کیفیت و جذب سلیقه عموم مخاطبین مهم‌ترین اولویت این کمپانی به حساب میاید. او در این مصاحبه به استخدام Jamie Erlicht و Van Amburg دو مدیر سابق شرکت سونی اشاره کرد و گفت:

کیفیت از اهمیت بسیار زیادی برای اپل برخوردار است. اپل سلیقه موسیقی و ورزشی Jamie Erlicht و Van Amburgرا می‌داند؛ اما سؤال اصلی این است که آیا این شرکت در مورد سلیقه سریال‌های درام تلویزیونی آن‌ها نیز اطلاعاتی دارد؟

ما خودمان هم این سؤال را از خود می‌پرسیم. اطلاعات ما در مورد سلیقه تلویزیونی کاربران بیشتر از آن‌ها نیست؛ اما این مسئله به‌طور کامل معیاری برای حرفه‌ای نشان دادن آن‌ها نیست. آنچه ما در مورد آن تخصص زیادی داریم این است که بهترین افراد را برای مسائلی که در آن‌ها تخصص کافی نداریم پیدا کنیم. ما تلاش داریم تا مردم ساختار سرویس‌های دیجیتالی را درک کنند و بهترین کیفیت ممکن را برای ارائه آن‌ها در نظر بگیریم. 

ادی کیو

  گفتنی است که اپل از ابتدای سال جاری میلادی تمرکز ویژه‌ای درزمینهٔ طراحی و تولید محصولات نرم افزاری و اشتراکی به‌جای محصولات نرم افزاری کرده است و تصمیم دارد تا به صورت جدی در این زمینه فعالیت کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420